Tienhoven

Veel keuze, snelle levering en uistekende communicatie. Ook de gratis behangset is een hele leuke bijkomstigheid.
Aanrader!

Veel keus, snel geleverd

Overzichtelijke site. Veel keuze en super aanbiedingen. Als je behang bestekd staat er meteen bij welke lijm er perfect voor is. Dus die heb ik ook gelijk meebesteld. Daarnaast krijg je ook nog eens... Overzichtelijke site. Veel keuze en super aanbiedingen. Als je behang bestekd staat er meteen bij welke lijm er perfect voor is. Dus die heb ik ook gelijk meebesteld. Daarnaast krijg je ook nog eens een pakketje gratis met hulpmiddellen om te behangen. Top!!!

De uitleg bij het product wat je besteld. Welke lijm. Je kan invullen hoe groot je muren zijn. Dan wordt het behang berekent. Superrr!!. Toen ik ik besteld had kreeg ik de volgende dag een mail dat... De uitleg bij het product wat je besteld. Welke lijm. Je kan invullen hoe groot je muren zijn. Dan wordt het behang berekent. Superrr!!. Toen ik ik besteld had kreeg ik de volgende dag een mail dat het behang niet voorradig was maar wel na 2 weken. Een week later had ik het al. Top!!

Heb ik niet. Ik vind het perfect zoals het is.

Uitstekend

snelle levering, overzichtelijke website

gratis behangset is leuk voor de 1ste of 2de keer maar daarvoor een korting als je bv. 3de keer besteld zou nog leuker zijn

Van Royen

We hebben reeds meermaals behangpapier besteld en tot hier toe verliep alles prima!

De info op de website is duidelijk en overzichtelijk, beloftes naar levering toe worden steeds nagekomen.

Geen, doe vooral zo verder!

Veerle

Prima service. Correcte verzending - goede bescherming voor transport

Keuze

Lia

Super goed geïnformeerd, heldere uitleg over producten

Ik had een verkeerde kleur besteld het omruilen ging soepel en werft heel goed geholpen.

Goede service

?

Goede website. Ik had alleen aangevinkt dat ik het graag op vrijdag bezorgd wilde hebben, maar het kwam de volgende dag ( maandag) al toen ik niet thuis was. Ik had ook aangevinkt dat het bij de... Goede website. Ik had alleen aangevinkt dat ik het graag op vrijdag bezorgd wilde hebben, maar het kwam de volgende dag ( maandag) al toen ik niet thuis was. Ik had ook aangevinkt dat het bij de buren mocht worden afgegeven, maar dat was ook niet gebeurd.

Goed verpakt en een behangset erbij

Goed naar de afleverdatum kijken die mensen aanvinken

Laurien van Rooijen

Geweldig! Klantvriendelijk, snelle levering.

Klantvriendelijk!

Fatima Zohra