Tom Deman

Het leveren van de goederen via Post.nl verliep niet vlot, maar goederen dan toch gekregen.
We werden wel 2 x telefonisch gecontacteerd ivm de problemen.

Goede producten

Goede en erg vriendelijke communicatie met een medewerkster van deze webshop. Bestelling was erg gauw verzonden met een degelijke, goede verpakking. Ook nog een gratis behangset gekregen, geweldig!

Erg vriendelijke medewerkster over de telefoon.

Nee, geen verbeterpunten, alles was perfect

Ton

Heb je moeite om te vinden wat je zoekt, of weet je niet precies wat je zoekt, rij dan even naar de winkel.
Eigenaresse Bertina voelde direct aan wat we zochten en kregen we prima advies en was de keuze snel gemaakt.
Na bestellen via internet werd het behang snel geleverd.
Een aanrader.
Bertina bedankt.

Zeer goed advies.
Goede prijs

Snelle afhandeling

Henkboschschildersbedrijf

Prima service en snelle afhandeling.

Makkelijk om zo je behang online te bestellen. Er werd ook snel gereageerd op een vraag verzonden per email.

Meteen een behangsetje en de juiste behanglijm er gratis bij is natuurlijk ideaal!

Gratis of goedkoop retouren zou mooi zijn voor teveel bestelde behangrollen

Mischa Ajili

Die erste Bestellung ging nicht raus aber bei erneuten bestellen mit persönlicher Anschrift lief alles super mit dem Auftrag.
Kann man empfehlen

Rol besteld, maar ook terug gestuurd omdat het donkerder uitviel dan op scherm pc leek te zijn.

snelle levering
mooie site

informatie over retourneren mag wel wat gemakkelijker vindbaar zijn
bij meeste internetwinkels kun je gratis retourneren, hier niet