Mooi behang, ook mooi en verzorgd afgeleverd in een koker.
Mooi behang, ook mooi en verzorgd afgeleverd in een koker.
Schandalige wachttijd! Ik heb zeker 3 weken of langer moeten wachten terwijl erop de website tot 3 werkdagen opstond waarop ik ook had gerekend.

Mooi behang
Mooi afgeleverd in een koker

Wachttijden respecteren

H. Molenkamp

Ik heb behang met een thema gekocht. Dat was makkelijk zoeken met de zoekmachine. Het behang was snel geleverd voor een nette prijs.

Plaksetje bijgeleverd

Maarten

Behang besteld en binnen een paar dagen in huis. Prima behang en netjes verpakt.

Zeer groot assortiment.

Ik zou het niet weten. Zoals het is gaat het prima.

Nele Vercruysse

Reeds voor de tweede keer behang besteld via behangwebshop.nl . Duidelijk om te bestellen, ook als je "beginnend behanger" bent, kan je voor advies op de site terecht. Bestelling telkens vlot... Reeds voor de tweede keer behang besteld via behangwebshop.nl . Duidelijk om te bestellen, ook als je "beginnend behanger" bent, kan je voor advies op de site terecht. Bestelling telkens vlot ontvangen, bruikbare extra materialen erbij en goede berekening van het nodige behang!

De tools om het juiste aantal te bestellen. De duidelijke beschrijving van het materiaal van het behangpapier.

Geweldig snel en behang is schiterend

tevrden klant

. Tevreden met product. Snelle levering.

Goede service zoals je het verwacht.

Nee

Monique Dob

Prima levering, wilde na de bestelling nog een rol erbij. Telefonisch werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen over een eventuele aanvulling op mijn bestelling .

Duidelijke site en zoals boven beschreven bekwaam personeel

Geen idee

jm den hertog