Christine

Dat ik achteraf kan betalen.

het zou heel fijn zijn als je de foto`s van het behang zou kunnen uitvergroten, is nu vaak slecht te zien.

Priscilla

Hele goede ervaring.

Overzichtelijke site en leuke site, gratis verzending.

Nee

Rita

Alles verliep perfect zoals gepland!
super!
Rita.

Jenny Lenderink

Voor de eerste keer bij jullie behang besteld. Bestelling ging gemakkelijk, werd ook keurig bezorg binnen de dagen wat aangegeven stond. Veel keuze. Staat goed aangegeven als je bepaald merk behang... Voor de eerste keer bij jullie behang besteld. Bestelling ging gemakkelijk, werd ook keurig bezorg binnen de dagen wat aangegeven stond. Veel keuze. Staat goed aangegeven als je bepaald merk behang wilt. Duidelijke omschrijving bij behang,

Datgene wat ik bovenstaand ook al vermeld heb.

N.v.t.

Snelle levering. Netjes verpakt met tools om werkzaamheden op te starten. Uitstekend en stevig behang met prima werkinstructies.

Ervaring is goed en niet goed. In mei had ik behang besteld, maar dat was er in juni nog niet. Zou geregeld worden, na e-mail contact, maar dat hoefde niet meer omdat ik voor 3 1/2 maand naar mijn... Ervaring is goed en niet goed. In mei had ik behang besteld, maar dat was er in juni nog niet. Zou geregeld worden, na e-mail contact, maar dat hoefde niet meer omdat ik voor 3 1/2 maand naar mijn landgoed in Portugal zou gaan. Afgesproken dat het dan begin oktober geleverd zou worden. Gebeurde niet. Opnieuw navraag en toen bleek dat de behang die ik wilde niet meer leverbaar was. Gelukkig besteedde het bedrijf hier een telefoontje aan en bood excuses aan voor de matige communicatie. Dat telefoontje was goede communicatie en dus heb ik een andere behang bij het bedrijf besteld.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf, maar dat was prima.

Goede kwaliteit spullen met een goede prijs.

Wij hadden een muursticker bestelt. Nu wisten we dat dit in delen aan zou komen, maar dat er alleen nummers op zouden staan en verder geen beschrijving welk nummer waar moest of dat de nummers... Wij hadden een muursticker bestelt. Nu wisten we dat dit in delen aan zou komen, maar dat er alleen nummers op zouden staan en verder geen beschrijving welk nummer waar moest of dat de nummers opvolgend waren had het wel makkelijker gemaakt.

S. Roodhorst

Overzichtelijke website. Snelle service en snelle bezorging. Keurig netjes verpakt met gratis behang set en lijm. En ook nog goedkoop.

Snelle reactie op mijn mail.

Ga zo door!

Snelle levering!

Snelle levering!

Goede ervaring, vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Een ruime assortiment en snelle afhandeling van de bestelling. Ook het systeem waarbij je uit kunt rekenen hoeveel behang je nodig hebt is erg handig.

geen verbeterpunten