9/10

Alles verliep perfect zoals gepland!
super!
Rita.

Jenny Lenderink

8/10

Voor de eerste keer bij jullie behang besteld. Bestelling ging gemakkelijk, werd ook keurig bezorg binnen de dagen wat aangegeven stond. Veel keuze. Staat goed aangegeven als je bepaald merk behang... Voor de eerste keer bij jullie behang besteld. Bestelling ging gemakkelijk, werd ook keurig bezorg binnen de dagen wat aangegeven stond. Veel keuze. Staat goed aangegeven als je bepaald merk behang wilt. Duidelijke omschrijving bij behang,

Datgene wat ik bovenstaand ook al vermeld heb.

N.v.t.

8/10

Prima

Snelle levering. Netjes verpakt met tools om werkzaamheden op te starten. Uitstekend en stevig behang met prima werkinstructies.

7/10

Ervaring is goed en niet goed. In mei had ik behang besteld, maar dat was er in juni nog niet. Zou geregeld worden, na e-mail contact, maar dat hoefde niet meer omdat ik voor 3 1/2 maand naar mijn... Ervaring is goed en niet goed. In mei had ik behang besteld, maar dat was er in juni nog niet. Zou geregeld worden, na e-mail contact, maar dat hoefde niet meer omdat ik voor 3 1/2 maand naar mijn landgoed in Portugal zou gaan. Afgesproken dat het dan begin oktober geleverd zou worden. Gebeurde niet. Opnieuw navraag en toen bleek dat de behang die ik wilde niet meer leverbaar was. Gelukkig besteedde het bedrijf hier een telefoontje aan en bood excuses aan voor de matige communicatie. Dat telefoontje was goede communicatie en dus heb ik een andere behang bij het bedrijf besteld.

7/10

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf, maar dat was prima.

Goede kwaliteit spullen met een goede prijs.

Wij hadden een muursticker bestelt. Nu wisten we dat dit in delen aan zou komen, maar dat er alleen nummers op zouden staan en verder geen beschrijving welk nummer waar moest of dat de nummers... Wij hadden een muursticker bestelt. Nu wisten we dat dit in delen aan zou komen, maar dat er alleen nummers op zouden staan en verder geen beschrijving welk nummer waar moest of dat de nummers opvolgend waren had het wel makkelijker gemaakt.

S. Roodhorst

10/10

Overzichtelijke website. Snelle service en snelle bezorging. Keurig netjes verpakt met gratis behang set en lijm. En ook nog goedkoop.