Het is de eerste keer dat ik behang heb besteld via internet en mijn ervaring met uw bedrijf is uitermate goed bevallen.

Snelle en goede service.

Neen

Natalia Gogitsjaisvili

Erg goed, klantvriendelijk en correct

tijdige levering

nee

francois

Heeel goede ervaring, perfect geholpen geweest, TOP

Het contact met de mensen telefonis

Valt mij niets te binnen

Lila

Prima!

Goed bereikbare klantenservice met heldere antwoorden op vragen

Mogelijkheid foto's van behang meer uit te vergroten

Tasman Wageningen

Spectaculair fotobehang. Erg blij mee

Gratis behang set + in de doos zat ook nog eens behang plaksel. Naar de winkel gaan was dus helemaal niet meer nodig. Kon gelijk beginnen met behangen.

Wesley meijer

Slechte producten in de verkoop, reviews worden niet opgeslagen op hun site, geen gehoor bij klachten per email en slecht per telefoon bereikbaar. De informatie over deze webshop ervaar ik geheel... Slechte producten in de verkoop, reviews worden niet opgeslagen op hun site, geen gehoor bij klachten per email en slecht per telefoon bereikbaar. De informatie over deze webshop ervaar ik geheel anders. Zit op een oplossing te wachten, maar verneem helemaal niets van deze zaak.

Hg kunne

Snelle levering goede uitgebreide keuze

Goede heldere webshop

Rudy

Slechte ervaring : behang besteld na 5 dagen nog niks binnen, mail gestuurd...geen reactie. Na nog een aantal dagen eens bellen en te horen gekregen dat het type dat ik gekozen had uit het... Slechte ervaring : behang besteld na 5 dagen nog niks binnen, mail gestuurd...geen reactie. Na nog een aantal dagen eens bellen en te horen gekregen dat het type dat ik gekozen had uit het assortiment was..(staat nu trouwens nog steeds vermeld op de site).

Nee

Communicatie!