Marly daems

Prima service. Bestelling gedaan, betaald, maar toch van gedacht verandert ivm keuze behang. Annulatie was geen probleem voor hun. En het Geld is zeer snel terug op mijn rekeningnummer gestort....??

Veel keuze, snelle en vriendelijke service. Gratis behangkit is een leuke attentie

Goed en fijn bedrijf. Goede kwaliteit voor weinig geld. Snelle levering.

C. Henneman

Prachtig behang, voor een redelijke prijs, snel geleverd. Fijn, met gratis behangbenodigdheden.

Kwaliteit
Levertijd

Er stond niet bij dat ons behang met relief was en dat was op de foto ook niet te zien. Ons behang was in het echt dus nog mooier. Maar het is toch beter als het er wel bij staat.

Fantastische opvolging en zeer snelle en correcte leveringen.

prefecte info ivm ontvangst van bestelling en geven van details ivm verzending

Doe zo voort !

Super snelle levering! Netjes verpakt. Heel fijn. Zeker een aanrader!

Super service!

Vlotte verwerking van de bestelling. Gekregen wat gevraagd is. Voor herhaling vatbaar

Prachtige en veelzijdige keuzes

Geen specifieke tips

Pizza & Pasta Poppy's te Oostende

Top!online chatten,indien u vragen heeft
bestellen gaat makkelijk,snel en veilig
en levering echt heel snel gegaan!!!
Bedankt groetjes Annelies

top!online chatten,indien u vragen heeft
bestellen gaat makkelijk,snel en veilig
en levering echt heel snel gegaan!!!
Bedankt groetjes Annelies

geen opmerkingen

Snel en probleemloos

Dorine

Ik heb een bestelling gedaan met sterrenbehang voor mijn beide kinderen en 2 verschillende kleuren. Dit is vakkundig aangebracht door onze behanger. Helaas bleek al met het afvegen van de restjes... Ik heb een bestelling gedaan met sterrenbehang voor mijn beide kinderen en 2 verschillende kleuren. Dit is vakkundig aangebracht door onze behanger. Helaas bleek al met het afvegen van de restjes behanglijm dat het behang niet afneembaar is, vreemd voor kinderbehang. Hierdoor zijn grote witte vlekken ontstaan op het behang. Direct hierover op 1 mei een klacht gestuurd per mail. Weken lang geen reactie ontvangen, na nog 2 x mailen kreeg ik een korte reactie terug dat zij nog geen reactie van de leverancier hadden gehad. Daarna weer 2x gemaild en weer geen reactie tot op heden. We zijn inmiddels 6 weken verder. Kortom geen goede ervaringen met dit bedrijf, je zou verwachten dat ze hun klachtafhandeling beter op orde hebben. Ik koop hier zeker niks meer.

Waardeloze service wat mij betreft als je niet reageert op klachten.