Marleen Six

Ik kocht voor de eerste maal uw product,waarvan een niet in voorraad was.na telefonisch contact met een uitstekend vriendelijke dame,werd ik verder geholpen. Sinds gisteren wacht ik op de levering,... Ik kocht voor de eerste maal uw product,waarvan een niet in voorraad was.na telefonisch contact met een uitstekend vriendelijke dame,werd ik verder geholpen. Sinds gisteren wacht ik op de levering, maar zonder twijfel dat dit goed verloopt! Enkel 1 opmerking, mss de website aanpassen bij uitputting vd stock..
Voor de rest is alles heel gebruiksvriendelijk,merci!

Heel vriendelijke dame aan de telefoon!!

Zoals hierboven aangegeven,de site aanpassen bij einde serie/uitputting stock

Judith

Ontzettend snel en keurig afgeleverd. Voor herhaling vatbaar, echt!

Gewoon heel goed gegaan en behang snel en in perfecte verpakking ontvangen.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en alles keurig verpakt.

Goede communicatie onderling duidelijke afspraken snelle levering had verkeerde kleur behang besteld retour gestuurd en twee dagen later de goede thuis geleverd ben erg tevreden

Gemakkelijke en snelle manier om behang te bestellen met voldoende informatie over bijhorende producten zoals behanglijm en borstels.

* Uitgebreid aanbod van behang met relevante filters (op kleur, op merk, op soort behang, op thema) * Aangeven van bijhorende producten (zoals de lijm die past bij het behang, borstels)
* De tool voor berekenen van aantal benodigde rollen

Er zijn veel filters voor het behang maar geen filter voor effen behang (zonder patronen). Eventueel bij patronen behang ook mogelijke bijhorend behang weergeven of voorbeelden van kamers met dat... Er zijn veel filters voor het behang maar geen filter voor effen behang (zonder patronen). Eventueel bij patronen behang ook mogelijke bijhorend behang weergeven of voorbeelden van kamers met dat behang.

Een tool voor een grotere oppervlakte het behang te kunnen zien (nu heb ik dit via een 3D room planner moeten doen om te kijken dat een accent patroon past bij het gekozen effen behang).

De link voor het volgen van de levering werkte niet. De website gaf iedere keer de melding dat er met de tracking code geen levering gekoppeld was (zelfs op de dag dat het behang geleverd werd).

Sandra

Zeer goed.correct

Snelheid. Eerlijke producten

De fotos van behang mogen iets duidelijker zijn

Snelle levering, leuke keuzemogelijkheden wat betreft behang zoals bijvoorbeeld pip behang. gratis extra materialen erbij, helemaal top!

Vlotte dienstverlening

Een heel grote keuze

meer uitleg over het feit dat er zoveel BTW op moet worden betaald.

Vlotte bestelling

Snel antwoord via de mail.
Levertijd zoals aangegeven.
Track en trace code bij het verzenden

Nanmik

Zeer goede ervaring, gunstige prijs, snelle levering

Alles verliep helemaal naar wens. Vond de prijs erg goed.

misschien mogelijkheid voor betaling achteraf toevoegen