De levertijd was onduidelijk in het algemeen stond 3-4 dagen naar bij het artikel dat ik had besteld 1 week en dat werd verder nergens vermeld dus het was maar afwachten wanneer de levering binnen... De levertijd was onduidelijk in het algemeen stond 3-4 dagen naar bij het artikel dat ik had besteld 1 week en dat werd verder nergens vermeld dus het was maar afwachten wanneer de levering binnen kwam totdat ik een mail kreeg dat het pakket bij de post was afgeleverd.

geef info over wanneer de verwachten levertijd. ik krijg alleen een mail van de order bevestiging maar niks over de verwachten lever tijd. Ik heb al een flink bedrag betaald en dan moet je maar... geef info over wanneer de verwachten levertijd. ik krijg alleen een mail van de order bevestiging maar niks over de verwachten lever tijd. Ik heb al een flink bedrag betaald en dan moet je maar afwachten wanneer je het krijgt.
Heb op een gegeven moment op de site gezocht en daar stond in het algemeen 3-4 dagen en bij het artikel dat ik heb besteld 1 week. Ik zou het erg waarderen dat daarover geinformeerd wordt dan is het ook nog eens niet zo erg als de levertijd langer duurt,

Super

ja

nee

Goed tot zeer goed

Goeie kortingen

Tevreden en raad het familie en vrienden aan

prijs/kwaliteit ok; snelheid levering naar België uitstekend!!!

Een van de rollen die ik had besteld was minder breed dan de twee andere rollen, wat voor wat ongemakken zorgde.

Hanneke

Behang besteld, verkeerde kleur, werd na telefoontje direct recht gezet,

na contact kon ik toch nog een andere kleur bestellen, was geen probleem

Zeer goed! snel! netjes!

alles is snel geleverd vandaag besteld morgen in huis.

Snelle levering, goede service en vriendelijke mensen! Wij zijn 100% tevreden.

RUIME KEUZE

RUIME KEUZE