De website is zeer uitgebreid en toch overzichtelijk

Het zou fijn zijn geweest als er in de orderbevestiging ook een indicatie van de leveringsdatum had gestaan

Verhage

Mooi behangetje, echt vintage keurig geleverd.

Goede website

Nee

Uitstekend

dat men mij opbelde om mij te melden dat een deel van mijn bestelling niet meer voorradig was heeft mij geraakt

Hermans marina

Zeer vriendelijk en behulpzaam wanneer je iets vraagt en dadelijk antwoord .

Ja wanneer men een mailtje stuurt met een vraag krijg je dadelijk telefoon met het antwoord .

Prachtig behang!

Snelle levering.
Gratis behangset heel fijn!

Petra van Keulen

Snelle levering, mooi behang!

Snelle levering met gratis behang set, mooi behang!

Van der Stelt

Prima service, de tweede keer dat ik hier heb besteld. En ik kom er zeker nog eens terug. Ik had een behang met motief gekozen en zocht daarbij een effen kleur, maar kwam er op de site niet uit.... Prima service, de tweede keer dat ik hier heb besteld. En ik kom er zeker nog eens terug. Ik had een behang met motief gekozen en zocht daarbij een effen kleur, maar kwam er op de site niet uit. Advies gevraagd en kreeg netjes meerdere bijpassende opties via de mail. Hieruit een keuze gemaakt en ik ben er zo blij mee. Dankzij het advies van een medewerker nu een top kinderkamer. En ook nog eens heel snel geleverd!!

Snelle levering, extra's (behangpakket) en goede service.

Geen tips, ga vooral zo door!

Wat een service ! Kwaliteitspapier en snelle levering.

- snelle levering
- zeer goede kwaliteit

Mariska

Behang besteld via de webshop. Levering binnen 3 werkdagen met gratis behangset en de juiste lijm werd voorgesteld bij het afrekenen.