De eerste keer dirct goed.

Leuke extra attentie

De eerste maal dat ik een bestelling gedaan heb en het was een positieve ervaring.

Snelle en correcte levering van de bestelling.

nihil

Eleonora

Behang stukken goedkoper dan in willekeurige behangwinkel. Je kunt een proefstukje behang laten toezenden, zeer handig en maakt je keus makkelijker, snelle levering !

Jazeker !! De scherpe prijs !! Het PIP Behang is 10,00 per rol goedkoper dan wanneer ik deze in een willekeurige behangwinkel had gekocht. Dit heeft, en de snelle levering en goede service, mij... Jazeker !! De scherpe prijs !! Het PIP Behang is 10,00 per rol goedkoper dan wanneer ik deze in een willekeurige behangwinkel had gekocht. Dit heeft, en de snelle levering en goede service, mij wederom doen besluiten bij de Behangwebshop het behang te kopen.

Kan ik zo niet bedenken Ga zo door !!

Marina

Mooi behang voor een mooie prijs. ??

Snelle levering.

Behang gekocht,snelle levering en goede kwaliteit van het behang.

fijne website

Wuyts myriam

Wij hebben hier behangpapier besteld

Het is gewoon een topper een echte aanrader . De kwaliteit van het behangpapier is ook van een uitstekende kwaliteit , echt toppie !

MvM

Prettige website, ruim assortiment, makkelijk bestellen, scherpe prijs, extraatjes erbij, snelle levering,

Zie boven

Mogelijkheid bestellen behangstalen zou fijn zijn!

Goede aanbieding.....maar de rekenfunctie voor aantal benodigde rollen werkt niet! Moet daarom nogmaals bestellen!

Rekenfunctie aantal benodigde rollen verbeteren.

Lizzy zonderop

Goed behang, mooi behang en goed te plakken. Snelle levering

Perfect te plakken en super goede en snelle levering