van Achterberg

Zeer goede ervaring!

Ik vind het super dat ik de materialen voor het aanbrengen van het behang en de lijm er gratis bij kreeg. Daarbij was het behang 10 euro per rol goedkoper dan in andere zaken waardoor ik veel minder... Ik vind het super dat ik de materialen voor het aanbrengen van het behang en de lijm er gratis bij kreeg. Daarbij was het behang 10 euro per rol goedkoper dan in andere zaken waardoor ik veel minder geld kwijt was. Super! Snelle levering.

Bestelling behangpapier

zeer goede kwaliteit en service

Zeer veel keuze en nauwkeurige en juiste afhandeling

zeer snelle levering

misschien als geschenk dadelijk lijm bijleveren die voor het beha,ngpapier in kwestie gebruikt kan worden !

Tevreden!!!!

Overzichtelijke site die mee helpt bepalen hoeveel rollen gehang jenodig hebt.

plakbwnodigdheden worden gratis meegeleverd!!!

Cybulka Parket vloerern

Zeer prettige webwinkel

C.Hermanns

Goede ervaring, bestelling netjes verpakt en op tijd geleverd. Top!

Ik heb prachtig behang besteld voor onze babykamer! Ik vond de aanbieding van behangwebshop van 10% korting, geen verzendkosten en ook nog het plakselsetje erbij heel goed. De levering liep wat... Ik heb prachtig behang besteld voor onze babykamer! Ik vond de aanbieding van behangwebshop van 10% korting, geen verzendkosten en ook nog het plakselsetje erbij heel goed. De levering liep wat vertraging op, daar was ik graag wat eerder over geïnformeerd, maar de afhandeling hiervan was weer zeer prettig. Al met al een zeer goede ervaring.

Het behang zit prachtig op de muur en de extra's van 10% korting, geen verzendkosten en het 'plakpakket' zijn erg fijn!

De levering van mijn behang was vertraagd door een vergissing van een medewerker. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar het was fijn geweest hier even bericht van te krijgen. Nu moest ik er... De levering van mijn behang was vertraagd door een vergissing van een medewerker. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar het was fijn geweest hier even bericht van te krijgen. Nu moest ik er uiteindelijk zelf achteraan bellen. De afhandeling hiervan was wel weer uitstekend.

Alles verliep vlot,

alles vlot verlopen

het behang ziet er anders uit dan de foto doet denken

Lex Rebel

Prima bedrijf! Ben heel tevreden over het behang, maar ook over de vlotte verzending . Keurig netjes verpakt en op tijd bezorgd.

Alles is gewoon prima!!

Nee, Ga door zoals het nu is.

Henk

Prima.

Weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ik mijn volledige adres handmatig moest invullen, niet 'automatisch' na invullen postcode en woonplaats. Niet heel belangrijk maar het enige wat ik nu kan... Weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ik mijn volledige adres handmatig moest invullen, niet 'automatisch' na invullen postcode en woonplaats. Niet heel belangrijk maar het enige wat ik nu kan bedenken.