Virginie Dejong

Website is duidelijk. Papier die uk bestelde was van zeer goeie kwaliteit en zeer gemakkelijk te behangen . We kregen er een leuke behangset gratis bij! Super!!

Zeer gemakkelijk met een overzicht van alles. De website reken uit hoeveel rollen je nodig hebt, dus super handig. Indien er een motief is wordt er ook gezegd hoeveel het patroon bedraagt. Zeer... Zeer gemakkelijk met een overzicht van alles. De website reken uit hoeveel rollen je nodig hebt, dus super handig. Indien er een motief is wordt er ook gezegd hoeveel het patroon bedraagt. Zeer snelle levering!

Misschien meer voorbeelden tonen van hoe het eindresultaat zou kunnen zijn.

jasper

Tijdens het behangen bleek dat een rol beschadigd was, dit is tijdens het productie proces gebeurt. voor ons er vervelend, maar na het retour sturen van de rol was het binnen een par dagen weer... Tijdens het behangen bleek dat een rol beschadigd was, dit is tijdens het productie proces gebeurt. voor ons er vervelend, maar na het retour sturen van de rol was het binnen een par dagen weer opgelost.

Behang bestellen voor de eerste maal.

Je krijgt wat je bestelt. De site is daar wel duidelijk in. Bij behang is dat soms moeilijk over te brengen met name de kleuren. In onze situatie was dat echter geen probleem. Het kwam allemaal... Je krijgt wat je bestelt. De site is daar wel duidelijk in. Bij behang is dat soms moeilijk over te brengen met name de kleuren. In onze situatie was dat echter geen probleem. Het kwam allemaal overeen. Ook de gratis behang set is een leuke geste.

Na het bestellen is het niet duidelijk hoelang de levering gaat duren. Bij ons stond er 3-5 dagen. Dat is vaag. Je moet toch tijdig zorgen dat er iemand aanwezig is om e.e.a. aan te pakken.

Prima webshop!

Prachtig behangpapier van een zeer goede kwaliteit. De gratis bijgeleverde behangset was ook heel fijn.
Snelle reactie op mails.

De levering duurde deze keer wat langer.

Heel positief

snelheid levering, ruim aanbod

Buls Els

Zeer correcte afhandeling van de bestelling. Snelle respons en persoonlijk contact bij vragen.

Persoonlijk contact met besteller.

Juiste info op site ivm artikelen in voorraad.

Goede kwaliteit, groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment!

Gea van Dalen

Snelle levering en goede service.

Bij levering verkeerd behangnummer ontvangen, het goede nummer werd na telefonisch contact direct toegestuurd.

Snel en netjes geholpen

Karel Vanbleu