Olemans Sarah

Heel tevreden. Zowel het bestellen de betaling en de levering zijn prima verlopen. zeker blij met de korting want als je duurder behangpapier koopt kan de prijs inderdaad wat oplopen. Goedkoper vond... Heel tevreden. Zowel het bestellen de betaling en de levering zijn prima verlopen. zeker blij met de korting want als je duurder behangpapier koopt kan de prijs inderdaad wat oplopen. Goedkoper vond ik niet zeker wat betreft het papier van Orla Kiely!

ja zeker de korting en natuurlijk het gratis paket dat er bijgeleverd werd

Tousseyn Stefaan

Aankoop behangpapier

Wij hebben onze bestelling ondertussen nog steeds niet ontvangen. Bestelling geplaatst op 12/1 en 18/1 zelf contact opgenomen om te vragen waar bestelling bleef. Wel vlug antwoord gekregen, maar er... Wij hebben onze bestelling ondertussen nog steeds niet ontvangen. Bestelling geplaatst op 12/1 en 18/1 zelf contact opgenomen om te vragen waar bestelling bleef. Wel vlug antwoord gekregen, maar er is ons nooit op voorhand gemeld dat er een levertermijn van +2 weken is.

Duidelijke website, snelle levering, prima

De service in belgië van post.nl is heel slecht, soms voor ons een reden om niet te bestellen in de desbetreffende webshop. Nu kon het voor ons niet anders, misschien uitkijken naar alternatief

A.Westra

Ruime keuze, zeer tevreden met de vlotte afhandeling en levering...ben zelf behanger geweest en het behang lijkt erg mooi.

snelle levering...en het betaal gemak.

nee, nvt.

Eva

Snelle levering, goede kwaliteit en de scherpste prijs!

Alu-reh

Perfecte service

Service

Anouk

Super tevreden

Snelle levering!

Prima, duidelijk, snelle levering

Zeer tevreden, enkel de levertijd was langer dan voorspelt.