lenie slooten

ZOALS HET MOET

GOEDE INFORMATIE

NEEN

de Groot

Duidelijk website en goede, snelle aflevering.
Tevreden cliënt!

niet

Laila

Snelle levering. Goeie kwaliteit.

Heel goed. Voor een nette prijs, gratis extra's en snelle levering.

Vliesbehang gekocht op de website

supersnelle levering

Behangpapier besteld voor keuken en living

Niet alle papier met A+ is dat qualiteitslabel ook waard in realiteit: heb papier dat de naam vliespapier helemaal niet waardig is. Is wel heel mooi maar scheurt zowel droog als gelijmd en dàt is... Niet alle papier met A+ is dat qualiteitslabel ook waard in realiteit: heb papier dat de naam vliespapier helemaal niet waardig is. Is wel heel mooi maar scheurt zowel droog als gelijmd en dàt is niet leuk om te behangen! Zou mogen veranderd worden zodat klanten dit voordien weten en zelf kunnen beslissen of ze dat dan wel willen hebben...
Een andere soort papier die ik bestelde was wel degelijk A+ (sterk en heel goed)

Katelijne Blancke-Jeursen

Wij hebben behangpapier besteld van pip studio voor onze dochter. Er was een ruime keuze en ook het bestellen van het papier was eenvouding. Nog prettiger was de snelle levering van het bestelde... Wij hebben behangpapier besteld van pip studio voor onze dochter. Er was een ruime keuze en ook het bestellen van het papier was eenvouding. Nog prettiger was de snelle levering van het bestelde papier.

Wij zijn zeer tevreden over het ruime aanbod behangpapier een gebruiksvriendelijke website.
De snelle levering van het bestelde behangpapier, is perfect!

nancy

Goede ervaring