Alles dik in orde!

Snel, goedkoop, correct!

Ilse

Blij met het behang voor onze babykamer. Goede kwaliteit en fijn dat we een behangset bijgeleverd kregen.

Erg fijn dat we en behangset gratis geleverd kregen.

In orde

Duidelijk en compleet

Correct afhandeling van de bestelling en tijdige levering. Prijs van het behangplaksel wel hoog.

juiste voorstelling van de producten

Heel tevreden van kinderbehang

Site misschien wat praktischer

Goed, duidelijke site en snelle levering. Fijn de gratis producten bij het behang

De gratis behang spullen erbij en de handige berekening van hoeveel behang nodig is.

Geen tips

LJ

Bestelling geannuleerd omdat de bezorg afspraken niet na gekomen werde.

........

Afspraken nakomen.

veerle

Heel tevreden over mijn aankoop, rollen / motieven waren exact zoals afgebeeld op de website. Correcte en snelle levering. Topklasse !

Vaak komen foto's op websites niet helemaal overeen met de effectieve producten (kleuren of motieven die niet duidelijk zijn op de foto's), hier is echt wel zorg besteed aan het correct overbrengen... Vaak komen foto's op websites niet helemaal overeen met de effectieve producten (kleuren of motieven die niet duidelijk zijn op de foto's), hier is echt wel zorg besteed aan het correct overbrengen van deze gegevens. Ook heel handig vind ik dat ze zelf berekenen hoeveel rollen je nodig hebt door de afmetingen die je ingeeft.

Eventueel een kortingscode voor volgende bestellingen bijvoegen zou een optie zijn, maar mijn eerste kennismaking met behangwebshop is zo goed verlopen dat ik totaal geen verbeterpunten kan aangeven.

De Block Nancy

x

neen

De geleverde kleur was groen ipv bruin. Spijtig genoeg werd behangpapier reeds aan de muur bevestigd terwijl ik ah werk was,anders had ik het teruggestuurd. Er zit een verschil van 1 à 2 mm op het... De geleverde kleur was groen ipv bruin. Spijtig genoeg werd behangpapier reeds aan de muur bevestigd terwijl ik ah werk was,anders had ik het teruggestuurd. Er zit een verschil van 1 à 2 mm op het motief