J.M. Kips

Prima!

Jullie zijn zeer snel en betrouwbaar! Ik heb nu 3 keer behang bij jullie besteld en dat ging alle drie de keren snel en goed. Verbeterpuntje ; stanleymes wat bij het behang geleverd wordt is te bot... Jullie zijn zeer snel en betrouwbaar! Ik heb nu 3 keer behang bij jullie besteld en dat ging alle drie de keren snel en goed. Verbeterpuntje ; stanleymes wat bij het behang geleverd wordt is te bot voor de behangsoort. Dat is geen goede reclame. Beter geen mes bijleveren of een goede.
Veel succes met jullie bedrijf!

Veel succes met jullie bedrijf!

nvt

nvt

Snelle levering van mooi merkbehang voor een goede prijs. 33% goedkoper als bij een lokale ondernemer.

Goede prijs

Sophie Mostien

Fijn!!!!

super vriendelijk aan telefoon, goede opvolging van een probleempje!!!!!

Dk

Goede ervaring

goede snelle levering, met mogelijkheid tot achteraf betalen

nee prima zo

Mario

Heel erg goed

Makkelijk en snel geleverd

Niet

Tromp

Goede ervaring. Inmiddels al vier behangetjes besteld. Tijd tevreden geweest over de levering. Groot aanbod!

Groot assortiment. Snelle levering.

Wanneer ik een behang aanvinkte om ge vergroten en meer info te lezen, kon ik niet terug naar daar waar ik was op het overzicht. Moest dus steeds weer helemaal terugscrollen.

N.v.t

Als de levering langer duurt vanwege feestdagen dat even netjes doorgeven aan de klant

Snellere levering

meerdere keren moeten bellen voor de bestelling . Ze waren het vergeten op te sturen stond nog in het magazijn na 10 dagen

zorgvuldiger met bestelling om gaan zodat ze optijd worden geleverd zoals wordt beloofd

Inge Hutten

Behang besteld

korting, duidelijke website met ruim assortiment, leuk die behangsel erbij en gratis lijm