Ik heb een goede indruk.
wij zijn op tijd geïnformeerd over de vertraging en de nieuwe levertijd.

LJ

Bestelling geannuleerd omdat de bezorg afspraken niet na gekomen werde.

........

Afspraken nakomen.

A. Kastelein

Goed zaken mee te doen. Wat ze beloven doen ze

Niekie Kids Design

Kwaliteit van het behang is zeer goed. Na telefonisch contact werd een rol die ik te weinig had besteld nagezonden en de extra verzendkosten werden keurig teruggestort op mijn rekening. Helaas moest... Kwaliteit van het behang is zeer goed. Na telefonisch contact werd een rol die ik te weinig had besteld nagezonden en de extra verzendkosten werden keurig teruggestort op mijn rekening. Helaas moest ik wel iets langer op de rol wachten omdat die te laat was verzonden. Na telefonisch contact werd hij direct verstuurd. Tweede gratis plakset was wat overbodig.

Prima bedrijf, veel keus en snelle levering

Correcte en snelle service

Stelten Kim

Goede service, snelle levering !

christin schaeken

Kwaliteit papier prijs en levering super, jammer dat de doos precies wat te klein was voor de rollen. De zaten supergeprakt in de doos waardoor we van elke rol de buitenste vijf omwentelingen niet... Kwaliteit papier prijs en levering super, jammer dat de doos precies wat te klein was voor de rollen. De zaten supergeprakt in de doos waardoor we van elke rol de buitenste vijf omwentelingen niet konden gebruiken wegens deuken. Gelukkig hadden we nog voldoende papier met die extra verspilling. Levering was super, kwam overeen met wat we verwacht hadden bij de beschrijving en de foto's. Ik zou het nog opnieuw aandurven. Echter die deuken vind ik toch wel een belangrijk minpunt. Hadden we onze werken moeten staken wegens papiertekort dan was ik niet gelukkig geweest.

levering, gemak van bestelling, prijs vs kwaliteit, snelheid

De doos was te nauw! Buitenste omwentelingen waren beschadigd (gedeukt)

Coens Harold

We zijn super tevreden ! Heel gemakkelijk te bestellen op de website en daarna snelle levering, goedkoper dan in de verfwinkel + gratis borstelset.

grote keuze

de tips voor behang advies werken niet