Nick Verheyden

BARSLECHT!

Alles

Beste heer,
Beste heer,
Bedankt dat u uw feedback met ons heeft gedeeld. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten over uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, ondanks onze inspanningen om de situatie op te lossen. We zouden graag de gelegenheid willen aangrijpen om dit verder te bespreken en te kijken hoe we het kunnen goedmaken. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
BIVOLINO

Frederik

Super

Klantenservice

Niets

Geachte heer,
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij te horen dat u genoten heeft van onze klantenservice. Ons team werkt hard om uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te weten dat onze inspanningen vruchten hebben afgeworpen. We kijken ernaar uit om in de toekomst meer op maat gemaakte stukken met u te mogen creëren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor uw volgende bestelling!
Met vriendelijke groeten,
BIVOLINO

Giovanni Grado

Indien je een overhemd op maat wilt is dit wel een aanrader. Zeer veel mogelijkheden. Enige minpuntje vind ik dat de kwaliteit van de stoffen ( zoals glans, dikte, structuur) wat wazig wordt... Indien je een overhemd op maat wilt is dit wel een aanrader. Zeer veel mogelijkheden. Enige minpuntje vind ik dat de kwaliteit van de stoffen ( zoals glans, dikte, structuur) wat wazig wordt aangegeven. Daar valt wel iets te verbeteren( lees verduidelijken).

Heel veel mogelijkheden! Goede service en best wel snelle levering.

Geef makkelijker aan wat de kwaliteit van de stoffen zijn. Maar dan praktisch zoals, glans, voor welk seizoen, dikte etc...

Marco de Vries

Redelijk tevreden

Veel keuze, goede kwaliteit

Lastig om van een site te bestellen qua kleur/materiaal stof

Reactie Bivolino.com:

Geachte heer, bedankt voor u beoordeling.
Wij horen het graag indien er iets is misgelopen, u mag ons altijd via shirt@bivolino.com contacteren. Mvg Bivolino

Arnoud

Bijzonder tevreden met mijn mooie overhemden!

Er is zoveel keuze dat je echt mooie en gepersonaliseerde overhemden kan samenstellen.

Er is zoveel mogelijk dat je wel even de tijd moet nemen om alles goed in te voeren. Maar heb je eenmaal je goede maat dan heb je daar nog lang profijt van!

Episch

Goeie service

Je kan veel kiezen

Je moet beter geattendeerd worden op onlogische maten

Verbruggen

Ideale oplossing voor mijn hemden. Heel veel variatie in het kiezen. Een heel tevreden klant.

Duidelijk overzicht en mooie afgewerkte hemden.

Eduard Slot

Al jaren tevreden klant. Onlangs weer 3 mooie hemden besteld. Alles prima in orde. Ook een service die flexibel is.

Pasvorm. Grote keuze.

Snellere levertijden

Beste heer Slot,
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent met de nieuwe hemden!
mvg
Team Bivolino

Michiel

Mijn belangrijkste hemden leverancier!

Pasvorm, keuze aan stoffen en designs, soepele service

De website is soms wat achterhaald

Onno

Zeer positief. Had al tijdje niet besteld dus werden maten nog even extra check gedaan alvorens af te sturen.

Breed assortiment stoffen.
Hele goede pasvormen.