Al jaren bestel ik overhemden bij Bivolino naar volle tevredenheid. De overhemden passen uitstekend, service is goed ondanks dat ik kleding toch nog steeds graag zie is dat hier helemaal niet nodig.... Al jaren bestel ik overhemden bij Bivolino naar volle tevredenheid. De overhemden passen uitstekend, service is goed ondanks dat ik kleding toch nog steeds graag zie is dat hier helemaal niet nodig. Onlangs een wat gewijzigd postuur en dus de maatvoering moeten aanpassen. Dit werd door Bivolino netjes gezien als het eerste overhemd, en daarmee de “pas garantie”. Helemaal goed.

Uitstekende service (snelheid), mooi product en prima pasvorm

Iets verfijndere track & trace van de transporteur

Ik sta ervan versteld hoe juist het maatwerk is, na het ingeven van maar enkele persoonlijke details!
Levering was er ook binnen 10 dagen.
Top!

Veel keuze, maatsysteem, vaak promoties.

Website is soms traag of zelf niet bereikbaar, bovendien niet echt professioneel.

François Dilliën

Hoewel ik bij begin vrij sceptisch stond, is dit totaal gewijzigd en heb ik nu een zeer positief gevoel en ervaring opgedaan

Presentatie en keuzemogelijkheden op de website en praktisch gebruik bij bestelling

Opvolgingsmail door leveringsbedrijf met aanduiding van data en uur

Jurgen

Het unieke maatsysteem van Bivolino zorgt voor een perfecte pasvorm! Hoge kwaliteitsvolle gebruikte stoffen en snelle verzending. Aanrader!

Steeds juiste pasvorm, veel keuze voor personaliseren van hemd.

Website optimaliseren voor mobiel gebruik (performantie)

Glenn Magerman

Meer dan 5 jaar klant, altijd perfecte opvolging van elk order.

Zeer snelle en correcte opvolging van alle orders, zeer flexibel en altijd beschikbaar om het perfecte product af te leveren.

Interactie op website is een beetje onnatuurlijk.

Hoffnar

Zeer prettig

dat er eerst 1 hemd op gestuurd word voor maten check voordat het 2e hemd gemaakt word

mischien iets sneller kunnen leveren. weet dat hetlastig is omdat de shirts gemaakt worden op bestelling.

PvanLeeu

Overhemden zijn perfect, de website is ronduit dramatisch
* langzaam
* slecht bereikbaar (down)
Overhemden zijn perfect, de website is ronduit dramatisch
* langzaam
* slecht bereikbaar (down)
* de nieuwe site moet ik voor elk overhemd mijn maten opnieuw ingeven (dus ik gebruik de oude site nog steeds)

knappe overhemden

huur een fatsoenlijk bedrijf in wat de website naar 2019 kan tillen

frans vester

Zeer goede ervaring. Eerste overhemd past precies, en is op tijd geleverd. Vragen worden snel per mail beantwoord, een heel prettig bedrijf.

zeer ruime keuze in diverse prijsklassen, goede kwaliteit

Gert van der Ros

Wat is er leuker dan maatoverhemden te bestellen. Bij Bivolino al voor de 4e keer hemden besteld die geweldig zitten en lang meegaan. Erg blij mee.

Mooie kwaliteit, leuk om zelf samen te stellen qua boord en afwerking en voor mij perfecte pasvorm, iedere keer weer. Het duurt even ( zo'n 3 weken) voordat je ze in huis hebt en dat maakt het... Mooie kwaliteit, leuk om zelf samen te stellen qua boord en afwerking en voor mij perfecte pasvorm, iedere keer weer. Het duurt even ( zo'n 3 weken) voordat je ze in huis hebt en dat maakt het eigenlijk extra leuk in deze hectische tijden. Zeker als je weet dat het dan ook goed is.

Bartuzi

Top kwaliteit, super goede contact. Top klantenservice.

Snelle en duidelijke klantenservice

Keep it up!!