R. Versteeg

Snelle service, deskundig personeel. Ook deze keer weer zeer tevreden !

E. Van Leeuwen

Snel en prettig

Miranda Bos

Super fijn geholpen !!!

Luuk van den broeck

Prima service, bovendien op maat

Peter

Telefonisch is het probleem opgelost.

Marjan Kraaij

Prima service

Peter van Buuren

Zelf vaste klant. Onze zwager in Gouda had een probleem met de vaatwasser. Daar zelf gekeken,en toen gebeld naar anto, de medewerkster dacht al goed mee. Daarna gaf de technische dienst volop... Zelf vaste klant. Onze zwager in Gouda had een probleem met de vaatwasser. Daar zelf gekeken,en toen gebeld naar anto, de medewerkster dacht al goed mee. Daarna gaf de technische dienst volop oplossingen en tips. Maar helaas de vaatwasser moest vervangen worden. De medewerking/ aflevering en snelle montage daarna was Service met een hoofdletter 👍

Oudijk

Meerdere apparaten bij Anto gekocht. Prima van kwaliteit. De service en reactie bij reparatie zijn goed en snel.

Jan de Zanger

Prima bedrijf

a v d linden

slechte ervaring koop geen spullen meer bij jullie de televizie afdeling vind ik goed maar helaas de huishoudelijke apperaten erg slecht waaronder een hete luchtoven die na net 2 jaar glas... slechte ervaring koop geen spullen meer bij jullie de televizie afdeling vind ik goed maar helaas de huishoudelijke apperaten erg slecht waaronder een hete luchtoven die na net 2 jaar glas er uit klapte , hoe kan dat in vredesnaam gebeuren maar even geen moeite nemen om even langs te komen bij ons ,kon wel maar dan moet ik toch betalen voor de reiskosten na ons toe , belachelijk .dus ga niks meer kopen bij jullie