Ton

Goede adviezen bij de aankoop, snelle levering en deskundige aansluiting van de gekochte apparaten.

J. van der Kooij

Wij zijn heel erg tevreden over Molenaarswitgoedzaak. Prima offerte en vrij snel en daarna ook snelle en deskundige levering. De mensen hebben het totaal weer opgeruimd. Hier gaat het om een Atag... Wij zijn heel erg tevreden over Molenaarswitgoedzaak. Prima offerte en vrij snel en daarna ook snelle en deskundige levering. De mensen hebben het totaal weer opgeruimd. Hier gaat het om een Atag afzuigkap. En het werkt optimaal. Fijne mensen om mee om te gaan, zowel in de winkel als de mannen thuis.

R. Schenk

Hele goede service.

G. van Wijnen

Wat een geweldig aardige deskundige monteur was hier zojuist. Absolute aanwinst voor Molenaar, ouderwetse service zoals je mag verwachten!

Raaijmakers

Heel zorgvuldig en deskundig. Bij plaatsing vaatwasser goed proef laten draaien.

fam.Kok

Naar tevredenheid geholpen bij de aankoop van onze wasmachine en de aflevering was perfect. Altijd bij Molenaar onze witgoed apparatuur gekocht en altijd naar tevredenheid.

arend

We werden telefonisch goed geholpen.

Mevr. J kieskamp

Uitstekend geholpen en zeer snelle levering en ;perfecte plaatsing van het apparaat, in een vriendelijke gezellige sfeer. Ik raad deze zaak ten zeerste aan !

Edwin van der Pas

Zeer fijn gesprek bij de bestelling van een nieuwe vaatwasser. Keurig volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door Bob. Helemaal tevreden en mijn volgende witgoed aankoop wordt weer gedaan bij... Zeer fijn gesprek bij de bestelling van een nieuwe vaatwasser. Keurig volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door Bob. Helemaal tevreden en mijn volgende witgoed aankoop wordt weer gedaan bij Molenaar.

Verhagen

Reparatie wasmachine werd snel opgepakt en vakkundig gedaan. Vriendelijke monteur