Mishka Jonkers

Kwalitatief goede producten en snel bezorgd.

Snelle bezorging, goede communicatie, mooie producten en zeer klantvriendelijk.

GVBS Kleine Stan VZW KOBA Metropool

Heel snelle reactie

Frances Vermeulen

Helaas paste het door ons bestelde magneetbord niet goed in de lijst. De lijst was te groot, waardoor het niet mooi blijft zitten en nogal gammel aandoet. We kwamen hier pas achter bij het ophangen,... Helaas paste het door ons bestelde magneetbord niet goed in de lijst. De lijst was te groot, waardoor het niet mooi blijft zitten en nogal gammel aandoet. We kwamen hier pas achter bij het ophangen, nadat we alle verpakkingsmaterialen hadden weggegooid. We hebben het opgelost door zelf op te vullen met gipsvulling.

Op de hoogte gehouden van vertraagde levering.

Product voldoet niet aan verwachtingen: lijsten beter pasmaken of grotere klemmen zodat het stevig zit.

bso leurstraat

Snelle goede levering , de borden zijn erg mooi. puntje van kritiek, er zit folie op de borden maar dat is maar zeer moeilijk te zien en ook los te krijgen bv in een hoek. Mogelijk een kleine opdruk... Snelle goede levering , de borden zijn erg mooi. puntje van kritiek, er zit folie op de borden maar dat is maar zeer moeilijk te zien en ook los te krijgen bv in een hoek. Mogelijk een kleine opdruk op de folie zodat je dit ook ziet en een klein los hoekje maakt alles veel duidelijker.

mooi en stevig materiaal

puntje van kritiek, er zit folie op de borden maar dat is maar zeer moeilijk te zien en ook los te krijgen bv in een hoek. Mogelijk een kleine opdruk op de folie zodat je dit ook ziet en een klein... puntje van kritiek, er zit folie op de borden maar dat is maar zeer moeilijk te zien en ook los te krijgen bv in een hoek. Mogelijk een kleine opdruk op de folie zodat je dit ook ziet en een klein los hoekje maakt alles veel duidelijker.

Frere

Primq

snelle levering, perfecte omschrijving

de hoeken van het bord waren wat fragieler

Linda Bierkens

Jullie hebben nog steeds een verkeerde naar in mailing staan naar meerdere keren te hebben aangegeven dat dit gewijzigd dient te worden.

webshop werkt prima

Als een klant iets vraagt ook aanpassen gelijk oppakken ipv blijven mailen met een verkeerde aanhef.

Hw

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit

johannes keijzer

Het krijtbord is zonder probleem geleverd

makkelijke te vinden

zou het niet weten

Henk Mulder

Ingrid Van Oeffelen

Goed ,snelle levering mooi en goed product