Marnix De Cat

Snel en efficient!

Goede informatie en snelle reaktie

De vos

Ik had graag telefonisch contact gehad om een keuze te maken en de producten te kiezen

Jille

De klantenservice is ongeëvenaard. De productkwaliteit is consequent uitstekend en overtreft elke keer mijn verwachtingen.

Goede kwaliteit artikelen

Han

Ective CSI30 i.c.m. een RC3 unit gekocht, specifiek vanwege het kunnen uitlezen en schakelen van de omvormer op afstand. Blijkt dat de batterij-status op de RC-3 unit niet goed wordt weergegeven. Na... Ective CSI30 i.c.m. een RC3 unit gekocht, specifiek vanwege het kunnen uitlezen en schakelen van de omvormer op afstand. Blijkt dat de batterij-status op de RC-3 unit niet goed wordt weergegeven. Na omwisselen van de RC-3 is het probleem nog steeds aanwezig. Bij 10% geladen branden alle 5 de LEDs al. Ik geef aan bij Leertronic dat dit voor mij niet ok is en wil de spullen retourneren. Helaas geeft Leertronic niet thuis. Ik mag alleen de RC-3 retourneren.

Reactie Leertronic BV:

Hartelijk dank voor deze review Han Touw van de firma Holos Inspiration.
Hartelijk dank voor deze review Han Touw van de firma Holos Inspiration.
De RC3 afstandsbediening is nagezien en werkt prima. Alle functies en schakelingen zoals aan / uit, charge en bypass alsmede de diverse led’s werken zoals verwacht. Er valt niets aan te repareren, de werking is zoals het hoort.

De Boer Montage

makkelijk

Bert slokker

Door het niet bereikbaar zijn,om Onduidelijke redenen.

Goed produkt

Ferdinand Keulen

Ervaring is prima

Snelle levering .
Prima website

Thomas

Vriendelijk en snel geholpen via e-mail door de klantenservice.

Goed bereikbaar

sys robin

Ik heb geen bedrijf maar is mij hobby camper maken

veel reklame op 2 de hand met gesproken uitleg zeer goed

Kurt De Bondt

Top bedrijf

Correcte prijs voor top materiaal