Ronald

Vriendelijke personeel, goed geholpen.

Kortere levertijd zou fijn zijn

Leuke, vriendelijke verkoopster.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor je review Ronald! Fijn om te horen dat je onze verkoopster leuk en vriendelijk vond. We begrijpen dat een kortere levertijd prettig zou zijn en waarderen je suggestie.
~ Team Pronto...

Buijs

Mooie, ruim opgezette en gezellige winkel

Zie topic

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je onze winkel mooi, ruim en gezellig vindt. We hopen je snel weer te zien!

Scheidsbach

Fijne winkel met een gezellige inrichting

De sfeervolle presentatie van de meubels.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je de inrichting en sfeervolle presentatie van onze meubels waardeert. We hopen je snel weer te zien!
~ Team Pronto Wonen Sliedrecht

KJ Zweistra

Bied een bakkie,koffie, aan als je meubels besteld.je hebt al een tijd auto gereden, uren gezocht in de winkel.dan nog al het papier werk....een bakkie gaat er dan wel in

Zeer vriendelijke dame die bleef helpen,je hoeft niet steeds naar een andere verkoopster toe

de smit

Vriendelijk en behulpzaam

Leuke winkel, vriendelijk personeel.
Maar vind wanneer je een bankstel koopt van meer dan 2000 euro en om deze thuis te krijgen je nog eens bezorgkosten moet betalen.
En voor garantie ben...
Leuke winkel, vriendelijk personeel.
En voor garantie ben je eigenlijk verplicht om voor rond de 50 euro per zitting een spuitbus te kopen en zelf je zittingen nog is moet impregneren.
Dat je zoiets niet gelijk kan laten doen door Pronto zelf of het bedrijf wat de bank maakt

Mooie winkel

Wim

Goede ervaring met deskundig en vriendelijk personeel

Vriendelijke personeel en behulpzaam op het juiste moment

Jan

Zeer positief en vriendelijk en correct geholpen door Lisa en Cerise, bij de aanschaf van diverse meubels. Ook bij aanschaf van een relaxfauteuil zeer uitgebreid geïnformeerd en niets was teveel.... Zeer positief en vriendelijk en correct geholpen door Lisa en Cerise, bij de aanschaf van diverse meubels. Ook bij aanschaf van een relaxfauteuil zeer uitgebreid geïnformeerd en niets was teveel. Ook nog telefonisch nagebeld door Lisa of alles duidelijk was. Echt top dik tevreden👌

Meer voorraad

Vriendelijk en geduldig met uitleggen en diverse keren helemaal naar buiten gelopen met diverse stalen stof.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor het schrijven van deze review Jan! Als team vinden we het erg leuk om hier terug te lezen dat je winkelervaring zo prettig was. Veel plezier van je mooie nieuwe meubels 😊
~ Team...

P.Kalkman

Goede aandacht!

Veel assortiment..veel variatie in kleur en stijlkeus.

Carin Sakko

Goed en leuk personeel