Maurice

Top! Super snelle levering! In de ochtend een accu besteld in de middag wwed die al geleverd!

Bloemheuvel

Goede aflever service voor de deur afgeleverd

elleke-lunenborg@hotmail.com

Prima bedrijf en een hele goede service
Prima bedrijf en een hele goede service
Mijn accu's van de scootmobiel deden het slecht na een jaar maar binnen de garantieperiode van 2 jaar Heb gebeld en lze opgestuurd voor onderzoek en binnen een maand geld terug omdat accu's kapot waren

niet/particulier

Prima telefonische hulp. Goede prijs en vriendelijke mensen en top afleverservice.

Thomas

Dit is de 2e keer dat ik een bestelling bij jullie heb geplaatst. Eerste keer accu veel te laat en beschadigd geleverd.

2e accu die ik nu heb binnen gekregen was zo goed als leeg. Moest...

2e accu die ik nu heb binnen gekregen was zo goed als leeg. Moest hem eerst laden voor dat ik de auto kon starte.
Maar hij was er wel optijd

ed Kool

Snelle service en een uitmuntende accu

Peter

Besteld en geleverd op afspraak. Goed product goeie prijs! Volgende keer zeker weer hier bestellen.

Nico Bouwmeester

Wat heerlijk is het, dat wanneer je iets besteld, het de volgende dag al vroeg wordt bezorgd. De accu werkt ook nog naar behoren, dus al met al, super tevreden.