Ine van Herpen

Correcte levering en prima producten

Andrea Hak

Zeer snelle en gratis levering. Bij grote hoeveelheid vit. C geen strips (maar in cassette) itt tot aankoop in drogisterij. Fijn; geen restafval! 💪🏻

Andrea Hak

Super aardige en correcte klantenservice! Top!

A. van der Sanden

Hallo Ik ben nu al langere tijd klant bij Vitstore. Ik kan hun dan ook bij edereen aanbevelen. Bestellingen worden altijd precies op de afgesproken tijd geleverd. En de producten die geleverd... Hallo Ik ben nu al langere tijd klant bij Vitstore. Ik kan hun dan ook bij edereen aanbevelen. Bestellingen worden altijd precies op de afgesproken tijd geleverd. En de producten die geleverd worden werken dan ook voor de volle 100% Ga zo door Vitstore. Groetjes A. van der Sanden

An

Hele vlotte bestelservice van Vitstore.

Pluspunten

Bestelling was de volgende dag al in huis.

A.Weening

Goede werking van glucomotion gebruik het al 12 jaar en kan niet veel achteruitgang bemerken in mijn versleten knieen
als ik bestel is het de volgende dag in huis

Judith Cleveringa

Vanochtend heb ik een telefonisch gesproken met Colette Mohlmann. Het was een heel prettig gesprek en Colette nam ruim de tijd om mijn vragen te bespreken. Heel erg bedankt!

Pluspunten

De persoonlijke aanpak en advies op maat vind ik erg prettig.

Anton

Vlotte levering en dat ook nog met een goede prijs.

Rene Schenkhuizen

Een bestelling geplaatst gisterenmorgen, heel vroeg.
kreeg vandaag een melding dat mn bestelling pas morgen geleverd zal worden.
ik ga me nu afvragen of ik alles liever bij de apotheek...
Een bestelling geplaatst gisterenmorgen, heel vroeg.
kreeg vandaag een melding dat mn bestelling pas morgen geleverd zal worden.
ik ga me nu afvragen of ik alles liever bij de apotheek of goede drogist kan kopen...., dan hoef je niet te wachten

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Rene,
Beste Rene,
Zoals wij ook al eerder aan u hebben aangegeven is dit een vertraging bij onze vervoerder PostNL. Helaas zijn wij afhankelijk van onze vervoerder hoe snel iets bezorgt wordt. Normaal gesproken mag u van onze service verwachten dat het de volgende werkdag geleverd wordt. Dit is in 99% van de gevallen ook zo. In dit geval is dat dus niet zo. Hierbij nogmaals onze excuses hiervoor maar helaas kunnen wij hier niets aan doen. Uiteraard maken wij de melding bij PostNL. Hopelijk kunnen we u bij een herhaalbestelling wel de gewenste service verlenen.
Klantenservice Vitstore

G. Hillebrand

Goede en snelle levering. En het product voldoet aan de alle eisen. Het product voldoet volkomen aan de beschrijving waar het voor staat. Ik ben uitermate tevreden.

Pluspunten

Het aanbevolen product voor de desbetreffende klachten voldoet volkomen. het effect van het gebruik van het product is per direct merkbaar. Uitermate tevreden.