Annelie Severijns

Prima producten. Snelle levering.

B. Boerma

Snelle en correcte levering. ook op een ander adres dan het standaardadres

Pluspunten

goede en correcte leveringen

Arie Kanarie

Altijd snelle en perfecte levering. Indien nodig ontvangt u het juiste advies.

Pluspunten

Goede kwaliteit producten tegen een betaalbare prijs!

Yevgenya Antonian

After-service deugd echt niet, stuur niks retour via de aangeboden methode

Balcaen Sabine

Zeer snelle levering,ook vorige keer
Moeilijk via account bestelling doorgeven want adres kan niet ingevuld worden dus geen vitpointstoch zeer tevreden

NORDWIN VERCAMMEN

Vlotte levering na bestelling.
Vlotte levering na bestelling.
Bij de registratie was het niet mogelijk mijn adres in te geven in de " client account" registratie en het was ook niet mogelijk om via de client account mij aan te melden voor een bestelling.

D.Pinna

Geweldige producten snel geleverd!

Pluspunten

Mmm als ik niet thuis ben liever niet pakketje achter laten bij de buren pff
Dat waren steeds niet thuis dus kin mijn pakketje niet ophalen pas dagen later pff dat was wel jammer!

Mario

Snel en goed geleverd zonder extra kosten nu het in de brievenbus past.

Gerrit Verdoes

Snelle levering en erg plezierig dat het in de brievenbus past. Opmerking over het product pea obt. Kan de werking nog niet beoordelem, maar er zit een onaangename lucht en smaak aan de capsules.... Snelle levering en erg plezierig dat het in de brievenbus past. Opmerking over het product pea obt. Kan de werking nog niet beoordelem, maar er zit een onaangename lucht en smaak aan de capsules. Krijg daardoor wat weerstand om ze in te nemen.

mw.Koops-Koster

Zeer correcte afhandeling

Pluspunten

de vermelding van het vervoer correct