Florence Gelok

Goede, snelle levering. Alleen jammer dat het dekseltje van het potje/bakje waar de visolie capsules inzitten (best prijzig) er niet goed op blijft zitten. Vliegt er snel af, waardoor meenemen in de... Goede, snelle levering. Alleen jammer dat het dekseltje van het potje/bakje waar de visolie capsules inzitten (best prijzig) er niet goed op blijft zitten. Vliegt er snel af, waardoor meenemen in de koffer niet echt een optie is.

Pluspunten

Snelle levering.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Florence,
Bedankt voor je review!
Beste Florence,
Bedankt voor je review!
We streven ernaar om onze producten zo goed mogelijk te verpakken. Wij zullen dit met de kwaliteitsafdeling doornemen en kijken waar wij verbetering in onze verpakkingen kunnen doorvoeren.
Amy Rietveld
Vitstore Klantenservice

Priscilla

Snel en makkelijk besteld. Levering was ook snel. Netjes voorzien van track & trace. Proefje en interessante informatiefolder bijgesloten.

Pluspunten

Verzenden met track & trace, snelle afhandeling, een leuk extraatje.

Sascha Harper

Ik heb vitamine C pillen besteld, maar nog niet geprobeerd ('k had liever kauwbare gehad maar oké). De gratis stoelgangbevorderende tabletten werken als een tierelier!

Pluspunten

Snel verstuurd, snel geleverd!

Baeyens sabine

Zeer tevreden van product.
Snelle levering.
Zeker een aanrader.

De jong

Hele snelle levering met nog een extra proefpakketje

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke site

Wilma van Os

Prima bedrijf.

Marianne Molema

Zeer snelle levering ,altijd voorradig. Goede kwaliteit van de producten.
Spaar punten zijn mooi meegenomen.

Pluspunten

Altijd nog vandaag besteld ,volgende dag in huis.

Henk Aangeenbrug

Snelle levering van top producten!?

Bashar

Tevreden over de productie en service. Ik geef 8

M. Krello

Besteld en de andere dag in huis, even afwachten of ik er mee verder gaat.