Folkert Foppes

SNELLE CORRECTE LEVERING

Pluspunten

duidelijke website
goede levering
goede prijs kwaliteit

M van Hemmen

Bestellen gaat makkelijk. Volgende dag worden het bestelde al aangeboden of in de brievenbus gedaan: makkelijk bij brievenbus verpakking. Klantenservice nog niet nodig gehad. Gespaarde punten kunnen... Bestellen gaat makkelijk. Volgende dag worden het bestelde al aangeboden of in de brievenbus gedaan: makkelijk bij brievenbus verpakking. Klantenservice nog niet nodig gehad. Gespaarde punten kunnen direct worden verrekend! Prima in orde!

Rob S

Levering producten snel en goed. Website is overzichtelijk.

Pluspunten

Goede producten in een prima kwaliteit/prijs verhouding

Hans Timmermans

Zeer tevreden met bestelling en levering.

Pluspunten

Duidelijke beschrijving van product en verzendkosten(gratis in mijn geval)

B.Compaan

Heel prettig en snelle levering. Het voucher systeem werkt prima.

Pluspunten

Het gemak waarmee je je bestelling kunt plaatsen. Ook de vlotte probleemloze levering is plus plus

co lohman

Ben zeer tevreden over zowel bestelling als aflevering

Pluspunten

ruime keus in producten

Jenny Toet

Heel tevreden en heb het anderen ook aanbevolen.

Pluspunten

Snelle levering.

a.m.p. Bouwman

Goede website zodat het product goed te kiezen is.

Pluspunten

Na de bestelling is de volgende dag het pakket in huis.

FredvanCarla

De op de website aangeboden informatie over de te leveren producten ziet er vertrouwenwekkend uit. De aflevering verloopt vlekkeloos. Het is mijn suggestie echter om te bezien of er bij een... De op de website aangeboden informatie over de te leveren producten ziet er vertrouwenwekkend uit. De aflevering verloopt vlekkeloos. Het is mijn suggestie echter om te bezien of er bij een meervoudige bestelling van producten tijdens het bestelproces aangegeven zou kunnen worden dat de onderhavige bestelling niet door de brievenbus bezorgd kan worden. Een combi-bestelling wordt vaak, als verrassing achteraf, als pakket bezorgd. Dat bemerk je pas met of na het afronden van de bestelling. Overigens is de berichtgeving hierover wel duidelijk, maar ik was daar liever niet voor thuisgebleven.

Pluspunten

Goede website, snelle levering en een redelijk goede prijs kwaliteit verhouding.

Mariska

Zeer tevreden! Snelle levering en de kindervisolie lijkt helpend te zijn!