Ans Hartnagel

Prima en snelle service! ‘s Avonds krill olie besteld en de volgende dag in huis ( brievenbusverpakking)
Ik word daar blij van!

Topje! bestelling gaat erg makkelijk en ze kunnen goed communiceren

Pluspunten

punten :10

Ik ben hartstikke tevreden met klantenservic imk had wat problemen met de mutlivitamine en b complex. Het was een foute batch volgens mij want ze waren opgescheurt na een tijd heb hierover gemaild... Ik ben hartstikke tevreden met klantenservic imk had wat problemen met de mutlivitamine en b complex. Het was een foute batch volgens mij want ze waren opgescheurt na een tijd heb hierover gemaild en gelijk de volgende heb ik de nieuwe ontvangen! Kosteloos

Pluspunten

Klantvriendelijk! Ik ben blij met de vitamine ik gebruik ze al jaren en voel me er heel erg goed bij!

dijkstra

Na bestelling zeer snel geleverd. Brievenbusverpakking is snel en kostenbesparend.
Buiten een eenmalige slechte dop op de verpakking die snel gecorrigeerd werd is deze firma een rots in de branding in deze nonchalante wereld.

Pluspunten

XXXXX

Marleen Singor

Prima service en snel in huis!

Pluspunten

Wordt snel geleverd en op de hoogte gehouden over je bestelling!

P. Dijkshoorn

Prima producten en goede service bij aankoop via webwinkel

Pluspunten

prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

J.A. Zonneveld

Snelle service. Vind het alleen jammer dat de vitamine C tabletten anders verpakt zijn, wat veel meer afval geeft.

Hugo

Prima. Leuk ook om extra Pietamine te krijgen rond Sinterklaastijd.

Hilde

Na bestelling, snel in huis. Goede medicatie. Ga zo door. Via internet te bestellen.
Afgelopen keer Pietamine extra forte bij het versturen. Een leuke attentie in deze tijd

Eric Andeweg

Goede produkten en perfekte levering. Hoef nooit te bellen voor klachten. Zo hoort het.

Pluspunten

Onze dochter gebruikt het in Ierland en verschillende familieleden zijn ook gebruikers. In dit geval PEA.
Tot een bepaald bedrag komt het ook in Ireland. En dat tot volle tevredenheid.