Mandy

Goede producten, snelle levering!

Pluspunten

Fijn dat je extra korting krijgt bij de eerst volgende bestelling.

carla van Tilburg - Verwiel

Kan alleen maar zeggen ,erg tevreden te zijn over Vitstore, luid en duidelijk in de producten...
dus iets nodig, gaan we naar Vitstore, kijken we naar de site,
en ja hoor, ze geven...
dus iets nodig, gaan we naar Vitstore, kijken we naar de site,
en ja hoor, ze geven netjes de punten aan die je gespaard hebt...en dan kun je je spullen bestellen!
je krijgt het in je brievenbus , meestal de dag na je bestelling!
dus bij deze zijn we erg tevreden...

T Veldhuizen

Ruime en goede sortering. Snelle en goed geïnformeerde bezorging.

Luna Vullers

Prima, snelle service! dankjulliewel

Cindy

Prima info, heel gemakkelijk via chat. Snelle en correcte levering. Ik gebruik ondertussen al verschillende voedingssupplementen van Vitstore-vitallize en ben heel tevreden .Sterk aan te raden... Prima info, heel gemakkelijk via chat. Snelle en correcte levering. Ik gebruik ondertussen al verschillende voedingssupplementen van Vitstore-vitallize en ben heel tevreden .Sterk aan te raden bedrijf. Super content.
Bedankt voor het leuke cadeautje, tulpenbollen :-)

Pluspunten

Goede info over de producten, bereikbaar via chat, regelmatig aanbiedingen en kortingen, gespaarde Vitpunten kunnen ingeruild worden bij nieuwe aankoop.
Snelle en correcte levering.

Inge Schuchhard

Prima bedrijf en goede artikelen,snelle levering.

H.m.maris

Prima uitleg over mijn produkt. En snelle levering.leuk die 25 % korting op mijn bestelling

J.M. Suijkerbuijk

Snelle verzending, ruime betaalmogelijkheden, geen verzendkosten. Perfect!

Rosemarie Vreedenburgh

Makkelijk bestellen,snelle levering.Bij laatste bestelling een doosje tulpenbollen,leuk.

Kim Berendsen

Altijd snelle levering. Heel fijm