Miriam

Bestellen is zeer eenvoudig. De levering was snel verstuurd. Helaas was de zending Vertraagd in een sorteercentrum.

Pluspunten

Makkelijk besteld
Goede prijzen

H. Ligtvoet

Vandaag een product besteld en morgen al in huis.
Tevens spaar je punten die je weer kunt inwisselen tegen korting.
Ben ook altijd blij met een kortingscode die een paar keer per jaar...
Vandaag een product besteld en morgen al in huis.
Tevens spaar je punten die je weer kunt inwisselen tegen korting.
Ben ook altijd blij met een kortingscode die een paar keer per jaar wordt aangeboden.
Ben dus heel tevreden met Vitstore.

Maria

Bestellen is een makkie. Alles wordt keurig en snel bezorgd. En tussentijds gelden kortingen. Heel tevreden!

Marja Laurense

Uitermate klantvriendelijk, prima producten en snelle levering. Regelmatig leuke acties en ook nog de mogelijkheid om te sparen voor korting op de producten.

Nancy

Ik ben zeer tevreden over de produkten en de service en kennis bij dit bedrijf.
Ik ben zeer tevreden over de produkten en de service en kennis bij dit bedrijf.
Produkten altijd zeer snel geleverd en goede prijs/kwaliteitverhouding. Bij evt.vragen die ik heb over een produkt, krijg ik ook gelijk via mail of per telefoon een antwoord. Kortom, een aanrader !

Goede prijs/kwaliteit

Serge J.Dob

Zeer snelle levering. duidelijke site, zeer tevreden!

Bart (59) uit Veldhoven

Duidelijk assortiment, goed gesorteerd op overzichtelijke website met goede omschrijving van product, ingrediënten en toepassing. Snelle levering en goede (brievenbus)verpakkingen, hoewel ik bij de... Duidelijk assortiment, goed gesorteerd op overzichtelijke website met goede omschrijving van product, ingrediënten en toepassing. Snelle levering en goede (brievenbus)verpakkingen, hoewel ik bij de laatste zending strips in een doosje ontving via de pakketdienst. Wat daarvan de reden is is me niet duidelijk, het scheelt wel in het plastic van de verpakking, maar de strips moeten weer bij het restafval (verbranding).

Pluspunten

duidelijke website
prima assortiment
goede omschrijvingen
snelle levering
Vit-points (beloningssysteem)

ed

Ik ben dit keer niet erg tevreden omdat het moeilijk navigeren was in site en de producten die ik altijd had niet kon terugvinden of moeilijk

Pluspunten

ik blijf bij vistore een degelijke en betrouwbare uitstraling en goede producten

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Ed,
Bedankt voor je review. Wij horen graag van onze klanten waar wij onze service mogelijk kunnen verbeteren!
Vervelend om te horen dat je moeite hebt met het navigeren op de webshop....
Beste Ed,
Vervelend om te horen dat je moeite hebt met het navigeren op de webshop. Wij doen ons uiterste best om je zo goed en eenvoudig mogelijk de gewenste producten te kunnen kopen via onze webshop. Wanneer je de volgende keer moeite hebt om de gewenste producten te vinden neem dan even telefonisch, per e-mail of via onze online chat contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Marcella Bakker
Vitstore Klantenservice

Annemarie

Super bedrijf en webshop

Pluspunten

Duidelijke omschrijving op de website van de producten

Hugo Loyens

Vitstore heeft goede producten en de beschrijvingen zijn duidelijk en vaak uitgebreid.
De prijzen zijn gemiddeld eveneens interessant in vergelijking met concurrenten.

Pluspunten

De leveringen worden supersnel uitgevoerd en prima verpakt aangeleverd.
Maar ook als je de klantendienst een vraag stelt krijg je in korte tijd en kort en krachtig antwoord.