Joao

Zeer overzichtelijk

Pluspunten

Tot nu tot niet

Julia Bos

Dik tevreden hoor, alleen die vitamines bv de vitamine D in die brievenbus verpakking en mischien zijn er meer als deze, zo'n klein dingetje, heb je er eentje nodig, licht het halve aanrecht vol.... Dik tevreden hoor, alleen die vitamines bv de vitamine D in die brievenbus verpakking en mischien zijn er meer als deze, zo'n klein dingetje, heb je er eentje nodig, licht het halve aanrecht vol.
TIP: kan er niet een doseer dopje op, zoiets als bv de verpakking van de zoetjes...( natrena)

Pluspunten

Vitatore levert erg snel en in mooie brievenbus verpakkingen.

ineke itjeshorst

Ik heb hier pas voor de eerste keer besteld. De bestelling goed en vlug ontvangen.

Phil Op 't Hoog

Goede service , in ons geval een brievenbusverpakking dus heel makkelijk je hoeft niet thuis te zijn.

Pluspunten

De ene dag besteld en fijn op tijd bezorgd met de post

H.Potze

Zeer snelle levering en fijn dat het pakje door de brievenbus kon, zodat ik niet thuis hoefde te zijn.

Pluspunten

Ja, de goede produkten en de snelle bezorging.

Lies van Zutphen

Makkelijke site om te bestellen en goede informatie, snelle en juiste bezorging

Pluspunten

makkelijke site om te bestellen en goede informatie, snelle en juiste bezorging

R.Vreedenburgh

Mijn bestelling was binnen een paar dagen in huis,hoefde niet thuis te zijn of naar het postagentschap,want het pakje paste in mijn brievenbus.Vind de platte verpakkingen van het bestelde ook heel... Mijn bestelling was binnen een paar dagen in huis,hoefde niet thuis te zijn of naar het postagentschap,want het pakje paste in mijn brievenbus.Vind de platte verpakkingen van het bestelde ook heel handig,past beter in de kast dan ronde potjes.

W. Jansen

Goed, snelle service.

Pluspunten

Ik heb nog geen vergelijk omdat dit de eerste bestelling is.

A.m.p. Bouwman - Oprins

Na bestelling vlotte levering