Anneke Andries

Snelle levering, zeer adequate afhandeling

Hans Kuijs

Vlotte en correcte levering

Danielle

Makkelijk, snel en goed

D. Frederiks

Mijn Favo Webshop!

Pluspunten

Prijs en kwaliteit zijn hier keurig en als je er even niet uitkomt is er altijd iemand die je zeer vriendelijk te woord kan staan! Ik ben inmiddels vaste klant en dat blijf ik :)

H.Hewitt

Calcium Magnesium Forte besteld. Goed product. Vlotte levering. Ook al jaren heel goede ervaring met Glucomotion. Onlangs ook Prosta Complex Forte besteld. Ook daar geldt hetzelfde voor. Mijn... Calcium Magnesium Forte besteld. Goed product. Vlotte levering. Ook al jaren heel goede ervaring met Glucomotion. Onlangs ook Prosta Complex Forte besteld. Ook daar geldt hetzelfde voor. Mijn complimeten.

H.BAARS

BbESTELLEN GAAT MAKKELIJK./NA DE STELLING WORDT DEZE CORRECT AFGEHANDELD/JE WORDT GOED OE DE HOOGTE GEHOUDEN BETREFFENDE DE LEVERING/BEZORGING.

Pluspunten

GEEN OP OF AANMERKINGEN VAN BEGIN TOT EIND GOED VERZORGD

Logghe brigitte

Voor de eerste keer iets besteld. Een overzichtelijke webshop die gebruiksvriendelijk is.
En de slogan: 'vandaag vóór 17u besteld is de volgende dag geleverd' klopt en dit zelfs naar België.
Voor herhaling vatbaar!

Mari Sala

Uitstekend

Pluspunten

Vandaag besteld volgende dag geleverd, geen verzendkosten, goed verpakt, prima site en goede omschrijving van de produkten. Top!!

Corine Hoek-Snijders

Snelle levering. Dat dat dan ook nog gratis!!! Super

Puck Bijloo

Pluspunten

Snelle levering.