José Eggink

100% tevreden

W.v.Amelsfort

Heb het artikel nog niet gebruikt.

k.oppelaar

Geweldige service,alles zo geregeld. dank

Eveline van den Besselaar

Super snel en niet duurder gewoon eerlijke prijs.echt geweldig dat ik dit gewoon van thuis uit kan bestellen.ben zeer tevreden

Pluspunten

snelle levering.

M

Helaas stond er op de site dat er boven de 50 euro een gratis shake beker werd bijgeleverd. Deze heb ik helaas niet gezien. Misschien werd er bedoeld boven de 50 euro aan 1 en hetzelfde product?... Helaas stond er op de site dat er boven de 50 euro een gratis shake beker werd bijgeleverd. Deze heb ik helaas niet gezien. Misschien werd er bedoeld boven de 50 euro aan 1 en hetzelfde product? Maar dit was dan helaas onduidelijk. Verder zeer tevreden over de levering!

Pluspunten

Overzichtelijke site en snelle en nette verpakte levering

Mark

Onlangs weer krill olie besteld bij Vitstore. Snelle levering in handige verpakking die door de brievenbus kan.

Wat me vooral aanspreekt is de kwaliteit/prijs verhouding van het...

Wat me vooral aanspreekt is de kwaliteit/prijs verhouding van het product versus andere aanbieders.
Zeer tevreden dus en kan iedereen deze krill olie aanbevelen.

Pluspunten

brievenbus verpakking

S. Vd Meer

Marielle van der Sterren

Hele snelle levering, prima service

Pluspunten

Ik ben blij dat ik mijn bestelling zo snel ontvangen heb, en dat het door de brievenbus past!

van t geloof

Ellis Hogenkamp

Uitstekend

Pluspunten

Snel geleverd en goed verpakt met altijd een presentje.