Susan

Goede ervaring. Alleen dat ik een mail krijg dat het pakje tussen 17.30 en 20.30 afgegeven zal worden.
Op de site staan brievenbusverzending. En uiteindelijk ligt het dan ook ik n de brievenbus. Was even verwarrend.

Pluspunten

Verder goede ervaring. Goed en efficiënt verpakt

Ria van Steen

Zeer snelle service bij levering en specifieke vragen worden professioneel beantwoord

M.Kunkels

Altijd weer super

Pluspunten

Supersnel en een nette prijs.
Voor mij een goede combinatie.

w.d. kesselaar

Goede snelle levering,maar ik vind het jammer dat de melatonine pillen die U mij gestuurd heeft maar een houdbaarheid hebben tot 3/2017 en 08/2017

Ben

Ik heb Melatonine en Krill Olie besteld

Pluspunten

Prima service, snele levering en vooral kwalitatieve producten !

Lia Boots

De ervaring met Vitstore is prima.

Pluspunten

Als ik iets bestel is het de volgende dag al in huis en dat is fijn.

A.Vroomen

Hoi, ik ben super tevreden over de produkten. Onze zoon van 10 had enorm slaapgebrek door stress op school.. Hij sliep minder dan 30%.Lazen we af vd tracker die hij draagt.In overleg met de... Hoi, ik ben super tevreden over de produkten. Onze zoon van 10 had enorm slaapgebrek door stress op school.. Hij sliep minder dan 30%.Lazen we af vd tracker die hij draagt.In overleg met de therapeute krijgt hij n half uur voor het slapen gaan : 1 melatonine 3mg,
1 slaapcomplex extra
1 relax & balance

Nu zit hij op meer dan 90% slapen !

A.A.Meloen

Pluspunten

snelle levering

J. Tromp-de Raaf

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Vitstore, alles verliep prima, geen klachten.