Ton van Maurik

Gemakkelijke website, alle info goed en overzichtelijk te vinden, bestelmethode zeer eenvoudig en af te rekenen. Producten van zeer goede kwaliteit en betrouwbaar.

Pluspunten

Zoals gebruikelijk de bestelling weer de volgende dag probleemloos gekregen.

Richard Ganzeman

Bij een levering boven € 40,00 zal er een shake baker worden geleverd geld dat alleen voor afslankmiddelen of ook op andere spullen helaas niet mogen ontvangen

Pluspunten

Een snelle levering en wordt netjes verzonden

Ben Mijnheer

Prima service, goede product informatie; lastig om de VIT points in te wisselen

Pluspunten

Zeer snelle levering

Carine Vandevenne

MAKKELIJK EN SNELLE LEVERING

Carin

Snelle levering, goed product, gratis levering.

Agi Marik

Echte kwaliteitsservice

Pluspunten

Bij een eventuele verkeerde levering wordt snel en adequaat gehandeld. Als kwaliteitsmanager herken ik veel van uw klachtenafhandeling en dat geeft extra vertrouwen.

Ed Molenaar

Bestelling keurig op tijd ontvangen

Pluspunten

Alles volgens afspraak

John

Snelle levering, waar ik wel een brievenbus verpakking verwacht had.

Pluspunten

Snelle levering. Ik had echter een brievenbus verpakking verwacht, waardoor ik het pakketje nu bij de buren moest ophalen. Meestal laat ik het anders bij een TNT afhaalpunt bezorgen zodat ik het... Snelle levering. Ik had echter een brievenbus verpakking verwacht, waardoor ik het pakketje nu bij de buren moest ophalen. Meestal laat ik het anders bij een TNT afhaalpunt bezorgen zodat ik het zelf na mijn werk kan ophalen.

C.Osephius-de Man

Altijd snelle en gratis levering.

Pluspunten

De gebufferde (beschermt de maag) Vitamine C 1000 mg. , die iedereen eigenlijk dagelijks zou moeten gebruiken, is voordeliger dan bij een ander.

A. Wieman

Pluspunten

Cholesterol is stuk verbeterd met Cholesterol Evenwicht