M. Van mierlo

Helaas de bestelling nog niet mogen ontvangen. Dit in tegenstelling tot andere keren

Pluspunten

Het niet geleverd krijgen van mijn bestelling is perfect opgelost door VIT store!
Complimenten, alsnog mijn bestelling kosteloos geleverd.

Constance Costachi

Snel en efficiënt site om je vitamientjes te bestellen

Andre

Top

Pluspunten

Snelle en gratis levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

H van t Geloof

Snelle service.
Snelle service.
Ik had PEA besteld, er zat documentatie bij van allerlei soorten supplementen, maar totaal niets van PEA waar het zoal goed voor is dan ben je weer aangewezen op internet informatie. Dat zal nog een + punt zijn.

H. Hugen

Snelle levering, goede prijs.

Anton Hoevenaars

Tevreden over snelle levering en service.

Nadine

Pakketje is snel verstuurd en ontvangen. Pakket is alleen al open geweest. Zonder problemen kon ik het terugsturen en kreeg ik een nieuwe pakketje gestuurd. Hele goede service!

PMC,Peeterss

Ik had gedacht met de aanschaf van Vitstore Slaap een product te hebben waar ik goed mee kon inslapen.

>Maar dit heeft mij jammer genoeg niet mogen helpen.Jammer

Pluspunten

Ik had gedacht met de aanschaf van Vitstore Slaap een ptodukt te hebben waar ik goed mee kon inslapen.

Maar dit heeft mij jammergenoeg niet mogen helpen. Jammer

Muilwijk

Uitstekend. Je bestelt en de volgende dag is het in huis in een keurige verpakking.