L. van Klaveren

Zeer vlotte aflevering van het bestelde; keurig verpakt.

Pluspunten

Bij bestellen van grote hoeveelheden leuke kortingen !

Edwin van Beest

Lastig om gelijk te zien waar je in moet loggen op de website

B. L.Bracke

1 email is niet beantwoord; verder is de service heel goed en heb ik nog wat besteld; wat inmiddels vlot geleverd is.

Pluspunten

de snelheid van levering is formidabel

Carel Metsemakers

Alles netjes afgehandeld en snel bezorgd!

Pluspunten

Goed verzorgd.

M.Kunkels

Perfect

Pluspunten

Snelle levering, mooie prijs. Ze doen wat ze zeggen.

Yvonne Veldhuis - van Dordrecht

Bestel al jaren mijn voedingssupplementen bij Vitstore en ben zeer tevreden. Alleen jammer, dat ik teruggekomen van vakantie meteen een bestelling deed en niet de email gezien had, dat er een... Bestel al jaren mijn voedingssupplementen bij Vitstore en ben zeer tevreden. Alleen jammer, dat ik teruggekomen van vakantie meteen een bestelling deed en niet de email gezien had, dat er een kortingsactie op de Omega-3supplementen was. Misschien kan de vermelding van de kortingscode vanzelf bij de winkelwagen vermeld worden ?

Pluspunten

Snelle bezorging, want ene dag besteld is volgende dag in huis. En met de brievenbusverpakking is het helemaal ideaal.
Dan is het niet nodig om voor de bezorging thuis te zijn !! Tevens is...
Dan is het niet nodig om voor de bezorging thuis te zijn !! Tevens is het handig je bestellingen gewoon via de computer te doen. Je hoeft er de deur niet voor uit !

Francien

Vorige week voor de eerste keer iets besteld bij Vitstore.com. De website was duidelijk, de producten goed geprijsd en het pakketje was er al de volgende dag! Super

Pluspunten

Het product, dat ik bestelde was stukken goedkoper, dan een vergelijkbaar product in de winkel, zélfs als ik het voor een aanbiedingsprijs in de winkel koop. En over de werking ben ik ook zeer... Het product, dat ik bestelde was stukken goedkoper, dan een vergelijkbaar product in de winkel, zélfs als ik het voor een aanbiedingsprijs in de winkel koop. En over de werking ben ik ook zeer tevreden.

Jur

Deze proteïne is een prima product. Ik heb het al eerder besteld, ook in deze hoeveelheid en steeds na volle tevredenheid. De bestelling en levering gingen volmaakt. Erg gebruiksvriendelijke... Deze proteïne is een prima product. Ik heb het al eerder besteld, ook in deze hoeveelheid en steeds na volle tevredenheid. De bestelling en levering gingen volmaakt. Erg gebruiksvriendelijke webshop, prima track and trace en de levering was op tijd.

M.H.C. Boevink

Goede ervaring

Pluspunten

Goed in levering

magda van biljouw

Voor de eerste x prima