Mariska

Levering was niet de volgende dag, maar 5 dagen later. Artikel netjes verpakt. Prettige website.

Pluspunten

Prettige website. Voldoende informatie over het product.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Mariska,
Beste Mariska,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas hebben we van enkele klanten te horen gekregen dat bestellingen die in een brievenbusverpakking zijn verstuurd via de post later zijn aangekomen. Van PostNL hebben we te horen gekregen dat ze na Koningsdag problemen hadden de grote hoeveelheden post te verwerken waardoor er poststukken met vertraging bij klanten afgeleverd.
Onze excuses voor het ongemak en hopen op uw begrip dat wij hier geen invloed op hadden. Als u nog vragen heeft horen we het graag.
Johan

M.C.

Er wordt geadverteerd met de slogan"Voor vijf uur besteld,volgende dag in huis" , of levering binnen 1à2 werkdagen.
Heb mijn bestelling geplaatst en betaald op "Maandagavond", maar bestelling...
Heb mijn bestelling geplaatst en betaald op "Maandagavond", maar bestelling werd pas op "Zaterdag" eind van de dag afgeleverd. Tegenvaller v.w.b. service. Zeker als je dringend behoefte hebt aan besteld artikel.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste M.C.,
Beste M.C.,
Bedankt voor uw beoordeling.
Van PostNL hebben we te horen gekregen dat ze na Koningsdag problemen hadden de grote hoeveelheden post te verwerken waardoor er poststukken met vertraging bij klanten afgeleverd. Waaronder uw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor!
Ik hoop dat u begrijpt dat we in deze situatie niets konden doen en wij onze taak hebben volbracht door de bestelling tijdig te versturen.
Als u nog vragen heeft hoor ik het graag!
Alain

Ellis Hogenkamp

Uitstekende service. Vragen worden heel snel beantwoord.

Pluspunten

Duidelijke website, heel klantvriendelijk en zeer snelle levering. Mooie en duidelijke folders met nieuwe en al bestaande producten worden meegeleverd.

Harrie Crijns

Ik bestelde 5 minuten na mijn eerste Order van 30 euro een tweede product. Omdat ik voor beide Porto moest betalen heb ik binnen 5minuten gebeld of ze de eerste en tweede Order niet konden... Ik bestelde 5 minuten na mijn eerste Order van 30 euro een tweede product. Omdat ik voor beide Porto moest betalen heb ik binnen 5minuten gebeld of ze de eerste en tweede Order niet konden samenvoegen. Dat ging dus absoluut niet. Gevraagd of ik de vrachtkosten die ik nu moest betalen en bij het samen sturen van de 2 orders Franco vrij had ontvangen niet als tegoed of bonus kon krijgen. Dat ging ook niet. Soft ware aub zo veranderen dat binnen bepaald tijdbestek de orders alsnog als een Order, zonder Porto omdat samen meer de 50 euro, verstuurd worden! Voor de rest alles o.k. Medewerker aan telefoon, levertijd en hopelijk de werking van de producten prima!

H. Boschma

Heel goed, vlotte bezorging

gertrud de wit

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering plus vitpoints die het aantrekkelijk maken om te vestellen

Fred W. Muller

Kort en krachtig "goede service en snelle levering

Liavanhattem

Prima vlotte levering

Gerda Pheifer-Winter

Meermalen iets besteld en steeds werd het product vlot en zonder problemen geleverd.

michel gerrits

Goede snelle service

Pluspunten

Top service.