Guido

We hebben 3 muurstickers besteld. Ze waren snel binnen en makkelijk te bevestigen. De Kids stralen! We hadden de muurstickers de volgende dag al binnen.

Natascha

Super blij met mijn bestelling!

N van Rooijen

Prima bedrijf..Alles snel en in goede orde ontvangen

Janet Bekkema

28 April j.l. een naamsticker besteld . Direct via Ideal betaald .Tot op heden nog niets ontvangen . Ook word er niet gereageerd op mail of whats app . Dus op dit moment behoorlijk boos en zeer... 28 April j.l. een naamsticker besteld . Direct via Ideal betaald .Tot op heden nog niets ontvangen . Ook word er niet gereageerd op mail of whats app . Dus op dit moment behoorlijk boos en zeer teleurgesteld .

Irma

Prima, duidelijke informatie over bevestiging en verzenden. Mooie muursticker.

Romy

Ik heb 3 jaar geleden een muursticker gekocht.. Nu ben ik on verwachting van de tweede, dit keer van een meisje. De muursticker met bloesem zit nog steeds heel mooi.. Het was mogelijk om alleen de... Ik heb 3 jaar geleden een muursticker gekocht.. Nu ben ik on verwachting van de tweede, dit keer van een meisje. De muursticker met bloesem zit nog steeds heel mooi.. Het was mogelijk om alleen de bloesem in een andere kleur te kopen, zodat ik de rest van de sticker kon laten zitten. Ik hoefde daar alleen de verzendkosten voor te betalen. Top service!!

Corina

Duidelijke beschrijvingen op de site, zowel van de muursticker als hoe aan te brengen, gemakkelijk te bestellen, kreeg een gratis rakel meegeleverd voor het aanbrengen en ook nog een gratis zakje... Duidelijke beschrijvingen op de site, zowel van de muursticker als hoe aan te brengen, gemakkelijk te bestellen, kreeg een gratis rakel meegeleverd voor het aanbrengen en ook nog een gratis zakje met vlinderstickers. Snel geleverd en erg tevreden met het resultaat.

Werner

Goed geholpen door Maura.. Zeer vriendelijk en meedenkend.