Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Lisanne

Leer communiceren.

Ik zou dit bedrijf nooit aanbevelen omdat de communicatie vreselijk slecht is en ze ons drie maanden lang hebben laten wachten op afwerking van de werkzaamheden, zonder contact op te nemen en zonder... Ik zou dit bedrijf nooit aanbevelen omdat de communicatie vreselijk slecht is en ze ons drie maanden lang hebben laten wachten op afwerking van de werkzaamheden, zonder contact op te nemen en zonder excuses te maken.

Niks

Farla

Meer aandacht aan communicatie met klant

Ben tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden, maar minder over de communicatie mbt de planning

uitgevoerde werkzaamheden

Ik heb kennelijk een standaard advies gekregen, waarbij geen rekening is gehouden met mijn verwarmingssysteem (hetelucht)

Voorgespiegelde besparing lijkt lang niet te worden gehaald.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs die zonder morren lastig werk onder de vloer verrichtten

- kom je afspraken na
- communiceer duidelijk
- zorg dat medewerkers kennis hebben van de gang van zaken

Communicatie is dramatisch. Afspraken worden niet nagekomen en medewerkers aan de telefoon hebben nergens verstand van. Je wordt afgescheept en niet fatsoenlijk geholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Niks, ik ben niet tevreden.

Cas horsman

Als mensen een probleem hebben probeer dan snel daar langs te gaan en niet meer dan een maand later…

In het begin was alles snel en zou het snel geïsoleerd worden. Nu zijn we vijf maand verder en zit het er in sinds eer gisteren alleen er is iets niet goed gegaan en nu kunnen ze pas over meer dan... In het begin was alles snel en zou het snel geïsoleerd worden. Nu zijn we vijf maand verder en zit het er in sinds eer gisteren alleen er is iets niet goed gegaan en nu kunnen ze pas over meer dan een maand langs komen om het te regelen… terwijl we hier met een kleintje zitten die die balletjes steeds wil pakken.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren heel vriendelijk! En deden hun werk goed.

Vertel de monteurs dat ze de boel netjes moeten achterlaten

Vooral het opruimen en schoonmaken na afloop was slecht. Ik als vrouw van 84 kan dat niet zelf.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze waren op tijd en werkten goed door

Ac.ten Berge-Broek.

Het doorgeven van personeel met een andere taal zou wel zo prettig zijn.

Goede en harde en nette werkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Onderlinge saamhorigheid van de jongens samen ondanks de taal.

Ben Twijnstra

Betere voorlichting over de duur van de werkzaamheden

Levert goed werk af maar planning kan beter

Wat viel u in positieve zin op?

Gemotiveerde medewerkers die net werk afleveren.

Touw

Nvt

Snel alles geïsoleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Bekwaamheid van de verkoper en monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Planning beter communiceren

Isoleren is een begin om energie te besparen

Vakmanschap