Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Moolenburgh

Goed geknipt maar erg lang gewacht

Leuke omgang met kinderen, gastvrij, goed geknipt

mevrouw Zeldenrijk-Joosse

Zeer goed geknipt. Wel duurde het erg lang. Knippen en folies 4 uur bezig geweest. Vooral knippen nam aardig wat tijd in beslag. Aan de andere kant zeer vriendelijk personeel en deskundig advies.... Zeer goed geknipt. Wel duurde het erg lang. Knippen en folies 4 uur bezig geweest. Vooral knippen nam aardig wat tijd in beslag. Aan de andere kant zeer vriendelijk personeel en deskundig advies. Studenten moeten ook leren, dus regelmatig overleg docent. Je moet gewoon echt je tijd nemen wanneer je hierheen gaat.

Zie boven

mevrouw Pols

Ik ben zéér tevreden met mijn kapsel! Ik ben geknipt door Rianka. Op mijn aanwijzing en na uitleg van docente ging ze aan de slag. Het was voor haar de eerste keer op deze wijze. Rianka: mijn haar... Ik ben zéér tevreden met mijn kapsel! Ik ben geknipt door Rianka. Op mijn aanwijzing en na uitleg van docente ging ze aan de slag. Het was voor haar de eerste keer op deze wijze. Rianka: mijn haar zit perfect! Thx!

Ik kreeg koffie, ondanks corona

mevrouw van Stelten

Goede begeleiding van docenten

heer Slis

Altijd leuk om te doen. Neem wel wat tijd.

sfeer is goed. knippen gebeurt aandachtig.

mevrouw Snip

Prima. Leerling was een beetje onzeker maar heeft uitstekend resultaat geleverd.

Goede structuur, zoals altijd.

mevrouw Kraaijenhof-Deitmers

Altijd goede ervaringen, behalve met Mevr. Koot, die me erg klantonvriendelijk behandeld heeft; zij werkt niet meer bij jullie, dus OK.

Vriendelijk en snel

mevrouw Bakker

Erg prettig

Goede communicatie

heer van middendorp

Super goed, fijn dat leerlingen praktijkgericht kunnen leren.

goede controle en uitleg docenten, op tijd, prijs is prima, vriendelijk.

mevrouw Van der linden

Vriendelijk personeel altijd mooi geknipt en gestijld

Ruime salon genoeg personeel vriendelijk en gastvrij