Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Brouwer

Ben hier nu een paar keer geweest en kom zeker terug; ook mijn vriend en een van mijn kinderen laten zich hier knippen. Belangrijk pluspunt is de prijs-kwaliteitsverhouding; bij andere kapsalons... Ben hier nu een paar keer geweest en kom zeker terug; ook mijn vriend en een van mijn kinderen laten zich hier knippen. Belangrijk pluspunt is de prijs-kwaliteitsverhouding; bij andere kapsalons betaal je tegenwoordig een vermogen voor een knipbeurt van een kwartiertje.

De ontvangst is vriendelijk en er wordt duidelijk gecommuniceerd dat je je jas op kunt hangen.

mevrouw bottelberghs

Er wordt duidelijk gecommuniceerd

mevrouw

De leerling die mij knipte was vriendelijk en heeft mij heel netjes geknipt. Het enige nadeel vond ik dat ze er 2 uur en 15 min over heeft gedaan. Dat maakt dat ik de volgende keer toch misschien... De leerling die mij knipte was vriendelijk en heeft mij heel netjes geknipt. Het enige nadeel vond ik dat ze er 2 uur en 15 min over heeft gedaan. Dat maakt dat ik de volgende keer toch misschien naar een andere kapper ga omdat het me te veel rijd kost. Verder ben ik erg tevreden!

Netjes geregeld mbt corona maatregelen

mevrouw Kruit

Top

Goede service!

mevrouw B. de Zwart

Je krijgt een goede behandeling, voor een mooie prijs. Ik ben zeer tevreden..

Leuke sfeer, en docenten zijn goed aanwezig om de vragen van de leerlingen te beantwoorden en indien nodig te helpen.

mevrouw Snel

Prettig

Goed begeleiding van docenten.

heer de Beer

Mijn zoon is prima geknipt, maar een uur en een kwartier voor een knipbeurt is echt veeeel te lang. Dit weegt niet meer op tegen het financiële voordeel.
Mijn zoon had blijkbaar een behandeling...
Mijn zoon had blijkbaar een behandeling in zijn haar, waarvoor ik extra betaalde. Vind eigenlijk dat dit in overleg met mij had gemoeten.

Goed ontvangen. Vrij snel aan de beurt.

heer Meijer

Goed zoals altijd

mevrouw Zwollo

Zeer goed! Erg leuk dat ik geholpen werd door een kapster die mij eerder heeft geknipt toen ze nog in het begin van haar opleiding zat. Je ziet meteen de groei in zelfvertrouwen en ze wist goed wat... Zeer goed! Erg leuk dat ik geholpen werd door een kapster die mij eerder heeft geknipt toen ze nog in het begin van haar opleiding zat. Je ziet meteen de groei in zelfvertrouwen en ze wist goed wat ze aan het doen was.

Veel aandacht voor de wens van de klant! Dit wordt goed uitgevraagd en gecontroleerd. Persoonlijk vind ik dat je beter wordt geknipt/geverfd bij de kappersakademie dan bij een reguliere kapper. Ik... Veel aandacht voor de wens van de klant! Dit wordt goed uitgevraagd en gecontroleerd. Persoonlijk vind ik dat je beter wordt geknipt/geverfd bij de kappersakademie dan bij een reguliere kapper. Ik denk dat dit komt doordat er zoveel mensen meekijken.

mevrouw van Duijl

Weer helemaal prima.