Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Schreuder

Prettig deskundig gezellig ontspannen tevreden

Snelle benadering korte wachttijd goed luisteren naar wensen klant hygiënische kapmantel

Juul

Ik kom er al jaren. Je wordt door studenten geknipt. Die moeten het vak natuurlijk nog leren, maar doordat er aan het eind altijd een docent meekijkt, ga je altijd goedgeknipt de deur uit.

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan

mevrouw Van de Water

Vriendelijk ontvangen

mevrouw Krabbendam

Vriendelijk

mevrouw Schweers

Heel goed, en dat voor een superzacht prijsje. Het is ook leuk dat je er studenten mee helpt.
Het meisje wat mij knipte had echt talent, je kon zien dat zij op natuurlijke wijze knipte, elke handeling.

Werd goed op de hoogte gehouden tijdens het wachten

heer Smook

Vriendelijk en kundig. merkt dat de leerlingen goed opgeleid worden.

vragen veel voor dat er uberhaupt geknipt gaat worden.
je wordt altijd door een docent gecontroleerd voor je de deur uit gaat. soms meerdere malen.

mevrouw Mulder

bekwaam

Madelon

Prettig

vriendelijk en met duidelijke instructies

heer van Stralen

Tot heden als erg goed en prettig ervaren. De vaardigheid in snijden en communicatie van de studenten is wisselend, maar de docent weet oneffenheden altijd weer goed te krijgen. 6 oktober jl. had ik... Tot heden als erg goed en prettig ervaren. De vaardigheid in snijden en communicatie van de studenten is wisselend, maar de docent weet oneffenheden altijd weer goed te krijgen. 6 oktober jl. had ik een studente die wat betreft vakvrouwschap in het algemeen en vaardigheid in snijden in het bijzonder en communicatief een klasse apart was. Zelden van vrienden zoveel complimenten over mijn kapsel gehad

Het coronabeleid, de docentbegeleiding, voorbespreking student/docent nav. voorstel student en de effectieve organisatie van aanmelden tot afrekenen

mevrouw Hofland

Heel goed maar prijzen wisselend

Snel geholpen

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Hofland, Uw reactie verbaast ons enigszins. Wij maken namelijk altijd voorafgaand aan de behandeling een prijsafspraak met de klant. Als de prijs niet klopt, kunt u dit direct... Beste mevrouw Hofland, Uw reactie verbaast ons enigszins. Wij maken namelijk altijd voorafgaand aan de behandeling een prijsafspraak met de klant. Als de prijs niet klopt, kunt u dit direct aangeven. Omdat wij onze klanten en behandelingen registreren kunnen we ook direct terugzien wat u de voorgaande behandeling heeft afgerekend. Geeft u dit de volgende keer aub aan bij de docent, dan kijken we ernaar. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur