Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Bijleveld

Zoals altijd weer keurig geknipt.

Nette zaak, vriendelijke medewerkers / studenten, goede kwaliteit, goedkoop.

mevrouw van der Horst

mevrouw Van roekel

Ik wordt er altijd erg prettig geholpen. Afgelopen jaar bij verschillende andere kappers geweest door omstandigheden, maar het best wordt ik toch bij de kappersakademie geknipt! En ook qua... Ik wordt er altijd erg prettig geholpen. Afgelopen jaar bij verschillende andere kappers geweest door omstandigheden, maar het best wordt ik toch bij de kappersakademie geknipt! En ook qua klantvriendelijkheid scoren bij bij mij het hoogst!

Klantvriendelijkheid, kwaliteit

heer Berkhof

Eerste keer, verrassende ervaring

Persoonlijke benadering en kalme bejegening crisismaatregelen

mevrouw van der Hoeven

Ik ben een tevreden klant waarbij ik gehoord wordt wat wensen betreft.

Zie boven

mevrouw Hebing

Heel goed geknipt, heel vriendelijke benadering

Duidelijke vragen en vriendelijkheid

mevrouw Nijholt

Bezoek was super; de uitwerking allerminst.

Netjes en georganiseerd

mevrouw Zions

Zeer goed

Ik werd prettig ontvangen. Er is in de kapsalon duidelijk rekening gehouden met corona, ik voelde me veilig. De kapster luisterde goed en gaf goed advies, voerde dat ook goed uit. Ze maakte een... Ik werd prettig ontvangen. Er is in de kapsalon duidelijk rekening gehouden met corona, ik voelde me veilig. De kapster luisterde goed en gaf goed advies, voerde dat ook goed uit. Ze maakte een gezellig praatje, zonder de oren van m'n hoofd te kletsen. De docent zag nog een klein verbeterpuntje, en liet dat door de kapster zelf uitvoeren, wat ik een pluspunt vindt voor het leerproces én mijn vertrouwen als klant. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring in de kapsalon en natuurlijk: mijn haar dat weer mooi is!

Julia Sturrus

Altijd tevreden!

Er werd goed naar me geluisterd toen ik vertelde wat ik wilde. En er werd goed gevraagd of ik tevreden was.

mevrouw Hoogerheiden

Prima. Vriendelijk en goed geknipt