Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Dirk

Ik kom er al jaren inmiddels, omdat het zo goed bevalt.

Student deed erg zijn best en dacht mee in hoe ik het moeder wilde hebben.

Ervaring is eigenlijk net als altijd positief. Deskundig en er wordt naar de klant geluisterd!! De kapster communiceerde niet veel en vertelde weinig over wat ze ging doen. En leek het moeilijk te... Ervaring is eigenlijk net als altijd positief. Deskundig en er wordt naar de klant geluisterd!! De kapster communiceerde niet veel en vertelde weinig over wat ze ging doen. En leek het moeilijk te vinden een praatje aan te gaan ook al gaf ik een voorzet. Daardoor leek de 3 uur durende behandeling extra lang. Later ging het iets beter. Mijn kapster voerde verder haar vak erg goed uit! Had zekere handelingen en het eindtesultaat is super!

Kapster werd erop gewezen dat zij niet gewoon is maar dat ze haar eigen unieke persoon meebrengt met haar lwaliteiten. Mooi om te horen....nog niet eerder gehoord.

Zoals altijd, goed

Ervaring is prima. Kom er vaak. Dat zegt genoeg lijkt mij.

Ik ben meestal tevreden over de Kappersacademie. Ik ben technisch heel goed geknipt, maar ik vind mijn haar nu wel te kort. Op een of andere manier lukte me het niet om duidelijk te maken welke... Ik ben meestal tevreden over de Kappersacademie. Ik ben technisch heel goed geknipt, maar ik vind mijn haar nu wel te kort. Op een of andere manier lukte me het niet om duidelijk te maken welke lengte ik wilde. Toen ze bezig was was het al te laat.

De omgangsvormen tussen docenten en leerlingen in bijzijn van klanten is prettig. Men behandelt elkaar met respect. De leerlingen reageren volwassen.

Ik ben wel blij over mijn ervaring .

Voel me hier zeer op mijn gemak, ondanks dat je 'proefpersoon' bent. Het toezicht op de leerlingen en de serieuze manier van werken geven mij dit gevoel.

De dynamiek van het geheel.

De kapster nam ruim de tijd voor mij en probeerde duidelijk naar mijn wensen te luisteren. In het algemeen zeer professionele houding, welke eerlijk gezegd boven verwachting was! Mijn complimenten.

Klantgericht en professioneel.

Liane

Altijd top

Veel aandacht en doorspreken wensen

Ik heb lang haar, en ze was er lang mee
Bezig. Ondanks dat werd ze niet opgejaagd en bleef ze geconcentreerd. De begeleiding was ook goee. Zo nu en dan kwamen ze langs om te kijken.

Er hangt een ontspannen sfeer