Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Faye

Voor mij de eerste keer bij de akademie. Leuke kapster en goed geknipt. De docente hoefde alleen nog een finishing touch toe te voegen.

Docenten helpen op een fijne manier, jas wordt netjes aangenomen.

Ik kom hier al jaren naar tevredenheid. Duurt soms wel wat lang, maar altijd goed geknipt de deur uit. Dit xwas mijn dochter geweest. Ook tevreden. 1 minpunt. Ik ben een keer gevraagd als model voor... Ik kom hier al jaren naar tevredenheid. Duurt soms wel wat lang, maar altijd goed geknipt de deur uit. Dit xwas mijn dochter geweest. Ook tevreden. 1 minpunt. Ik ben een keer gevraagd als model voor knippen. Data afgesproken, agenda vrijgehouden. Maar toen moest ik alsnog, een gereduceerd bedrag, betalen. Dat vond ik vreemd....

Vriendelijkheid en mooi geknipt

Ik kom vaker bij Kappersakedemie. Ik ben ook nu weer na tevredenheid geholpen.

Nemen rustig de tijd om alles door te nemen.

Goede sfeer en prima kwaliteit.

Rustige sfeer ondanks de drukte.

Goed geknipt met goede observatie van docente dus veilig gevoel.

Was eerste keer dus wel spannend maar kapster vroeg regelmatig advies en kreeg die ook.

De kapster die ik had, was zeer gedreven en enthousiast. Zij wist mijn kleine jongen van 2 te knippen in gewenste kapsel. Dit terwijl hij heel niet makkelijk is. Zij nam alle tijd, straalde rust uit... De kapster die ik had, was zeer gedreven en enthousiast. Zij wist mijn kleine jongen van 2 te knippen in gewenste kapsel. Dit terwijl hij heel niet makkelijk is. Zij nam alle tijd, straalde rust uit en was zeer geduldig. Niet onzeker en had een goede klik met mijn zoontje. Heel fijn!

Jan

Goede afspraakplanner, prettig welkom, korte wachttijd, aardige studenten en begeleiders/docenten, geknipt zoals gewenst, prima geprijsd. Kortom: aanrader!

zie boven svp

Prettige ontvangst in eigentijdse omgeving. Vriendelijke professionele mensen. Gewenste resultaat. Aanbeveling waard.

Aardige ontvangst. Korte wachttijd ondaks drukke tijdstip.

van Schaaik-Scholtens

Er wordt goed geluisterd en advies gegeven