Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mijn kapster heeft erg goed mijn haar geknipt, maar mijn ervaring werd minder doordat de docent boos werd op de kapster.

Mijn kapster luisterde echt naar mijn wensen. Ze heeft mijn haar perfect geknipt en ik ben er erg blij mee.

Was er voor het eerst, prima kapsalon, goed advies, goede begeleiding

Goed geluisterd naar wat ik wilde

M de Koning

Een vriendelijke ontvangst. De leerling bij de receptie wist nog dat is net gebeld had. Er heerst een prettige sfeer.

het is prettig dat de leerkrachten goed communiceren met de leerlingen en goede controle uitoefenen/tips delen, waardoor ik altijd met een goede coupe het pand verlat.

Ik ga al bijna 2 jaar naar deze kapper in Amersfoort. Ondanks dat mijn haar niet makkelijk is omdat het krult ben ik altijd tevreden met het resultaat. De leerlingen zijn leuk & de docenten... Ik ga al bijna 2 jaar naar deze kapper in Amersfoort. Ondanks dat mijn haar niet makkelijk is omdat het krult ben ik altijd tevreden met het resultaat. De leerlingen zijn leuk & de docenten begeleiden de studenten heel goed.

Goed advies en kennis.

Werd ietsje later dan mijn afspraaktijd geholpen.
Zorgvuldig besproken van wensen.

Duidelijke uitleg over wat je kan verwachten.
Prijsopgave voordat er begonnen wordt.

Kom er al een paar jaar en elke keer ben ik tevreden weggegaan met een mooi kapsel

aardige mensen

Vriendelijke ontvangst.

Goede begeleiding van de leerlingen.