Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Prima om wat geld te besparen op ern kappersbeurt.

Nee

Goed ontvangen, leuk kapsel. Super blij mee!

Ik ben al een aantal jaren klant van de kappersakademie en ben meestal tevreden over mijn kapsel

Het knipproces wordt heel goed begeleid en gevolgd door de docenten

Mevr. Van Dijk

Helaas zeer teleurgesteld. Er werd niet geluisterd naar mijn wensen en vervolgens ook niet geknipt zoals afgesproken. In acht minuten ging de leerling door mijn haar, waarna de docente nog een... Helaas zeer teleurgesteld. Er werd niet geluisterd naar mijn wensen en vervolgens ook niet geknipt zoals afgesproken. In acht minuten ging de leerling door mijn haar, waarna de docente nog een minuut of drie corrigeerde waar ik aanwees dat het niet symmetrisch was. Er werd ter geruststelling gezegd dat het heus wel leuk zou zijn als er eenmaal wax in zat. Maar hoewel was gezegd dat dat gedaan zou worden en dat ik advies zou krijgen over producten, werd ik direct naar de kassa gebonjourd zonder zelfs maar de achterkant te hebben gezien. Toen ik stond te pinnen kwam de docente nog achter me aan om nog wat bij te knippen. Echt volstrekt belachelijk. Ik schaam me voor hoe mijn haar nu zit. Natuurlijk betaal je een lager tarief, maar deze manier van doen kan echt niet. Ik zou het iedereen enorm afraden. En zorg zeker dat je dus niet de laatste klant van de dag bent.

Geen.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Van Dijk,
Wat jammer om te lezen dat uw behandeling in onze salon in Amersfoort niet naar wens is verlopen.
Graag zou onze vestigingsmanager dit met u willen bespreken. Kunt...
Beste mevrouw Van Dijk,
Graag zou onze vestigingsmanager dit met u willen bespreken. Kunt u ons per e-mail uw telefoonnummer zodat wij contact met u kunnen opnemen?
Team NKA

Eline Schimmel

Super goed geholpen en ben heel blij met mijn haren. Duurt wel wat langer als bij een normale kapperszaak. Maar is eigenlijk veel beter vind ik. Je word heel vriendelijk en beleefd geholpen

lois

Ik vond het super top, me haar heeft nog nooit zo chill gezeten.

aardige mensen

Mijn kapsel is technisch moeilijk. Heb bij de academie goede resulaten (niet bij andere kappers). de studenten vragen voldoende feedback tussendoor. daarom duurt het totaalproces lang, maar dat heb... Mijn kapsel is technisch moeilijk. Heb bij de academie goede resulaten (niet bij andere kappers). de studenten vragen voldoende feedback tussendoor. daarom duurt het totaalproces lang, maar dat heb ik er voor over. Complimenten aan de goede begeleiding van de docenten!!

mijn kapsel is technisch moeilijk. Heb bij de academie goede resulaten (niet bij andere kappers). de studenten vragen voldoende feedback tussendoor. daarom duurt het totaalproces lang, maar dat heb... mijn kapsel is technisch moeilijk. Heb bij de academie goede resulaten (niet bij andere kappers). de studenten vragen voldoende feedback tussendoor. daarom duurt het totaalproces lang, maar dat heb ik er voor over. Complimenten aan de goede begeleiding van de docenten!!

Clarice van der Zanden

Mijn dochter en ik vonden het een goede service. Er is veel vakkennis, en er wordt op tijd een docent bij gehaald als de student niet zeker is. De omgeving was heel schoon en prettig.

Mooi salon, heel schoon en netjes
Heel goed geknipt, en er wordt naderhand ook gecheckt en bijgeknipt waar nodig door de docente.
Het is een fijne sfeer, vriendelijk en vrolijk.

1e keer onwennig en druk. Tweede maal rustiger in salon en meer aandacht voor klant

Leerling doet ervaring in ontvangst van diverse gasten maar ook tevens telefoon beantwoorden

Maria

Snel aan de beurt en heel keurig geknipt met veel zorg en aandacht.

We waren snel aan de beurt